312. Czekoladowe bezjajeczne knedle ze śliwkami.

11 września

Czyli taka czekośliwka :) Ostatni raz kluski były u mnie...w kwietniu! Kompletnie o nich zapomniałam.
Korzystałam ze swojego przepisu na żytnie kluski leniwe, z tą różnicą, że teraz miałam do dyspozycji serek o gramaturze 150g i użyłam mieszanki różnych mąk.

Piękne słońce, także idę na spacer :) Trzeba teraz wychodzić ile się da, bo zanim się obejrzymy, będzie zimno i deszczowo...



 Czekoladowe knedle arakowe ze śliwkami, cynamonowym jogurtem i posypką


Moje ostatnie zdobycze :) Krem czekoladowy BIO za pół ceny (10zł!), Milka Mousse za 4zł - normalnie kosztuje prawie 2 euro xD - data ważności jeszcze długa :)


Składniki:

150 g serka kanapkowego
75g mąki żytniej (pół szklanki + łyżka mąki do obsypania stolnicy)
aromat do sernika
cynamon
cukier trzcinowy
śliwka

Przygotowanie:

1. Serek połączyć z aromatem do sernika.
2. Przełożyć do miski i dodać pół szklanki mąki
3. Wymieszać aż uzyska się zwarte ciasto.
4. Przełożyć na obsypaną mąką stolnicę.
5. Wyrobić ciasto, uformować w wałek, spłaszczyć go i podzielić na części.
6. Wilgotnymi dłońmi formować kuleczki, nadziewać kawałkiem śliwki i cukrem, wrzucać na gotującą się wodę.
7. Gotować około 5 minut od momentu wypłynięcia.
8. Po tym czasie ostrożnie przełożyć za pomocą łyżki cedzakowej na talerz.
9. Posypać dodatkami.
10. Zajadać :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Kluchy, ja też o nich zapomniałam !
    Ooo, fasolki ! Zawsze jak jestem w Rossmanie to je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te knedliczki :)) i jak ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej w której części Polski świeci teraz słońce? Bo na pewno nie u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Knedliczki , wyglądają jak trufle i rozpływająca się śliwka w środku . Ach .... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladowe knedle? Zdecydowanie tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. knedle, knedle, uwielbiam knedle! i ze śliwkami, obowiązkowo takie nadzienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te Twoje knedle :) Też skojarzyły mi się z truflami, co jest pozytywem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Porywam knedle! Jeszcze czekoladowe ze śliwkami, obłęd! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekośliwka, hm brzmi bardzo smacznie, a wygląda jeszcze lepiej :)
    Zazdroszczę takich zdobyczy, ja cały czas poluję na czekoladę milkę oreo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko, jakie pyszności! nie dość, że wspaniałe knedle to jeszcze te słodyycze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę ja knedli jeszcze nie jadłam; D
    Ja fasolek np nie cierpię; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam dziś knedle na obiad :) Pysznie

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ci się okazje trafiły! I to takie pyszne :D
    Knedle wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przypomniałaś mi o tym, że już dawno nie jadłam takich knedli. oczywiście twoje zachęcają, wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają świetnie:) ja robiłam wczoraj takie tradycyjne knedle ze śliwkami, uwielbiam mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe ta posypka wygląda rewelacyjnie :) Słodyczowe łowy jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj