134. Żytnie kluski leniwe (bezjajeczne) z cukrem trzcinowym i cynamonem

15 kwietnia

Wreszcie ciepło...wyciągam ramoneskę, baleriny i idę w miasto :)

Co do leniwych...najlepsze jakie jadłam do tej pory :) Mięciutkie, delikatne i co najważniejsze - ultra zdrowe!



Żytnie kluseczki leniwe z naturalnego serka do kanapek podane z cukrem trzcinowym dry demara, cynamonem i płatkami migdałów



Składniki:

200g serka kanapkowego (u mnie PIC FRISH Classic z Lidla)
75g mąki żytniej (pół szklanki + łyżka mąki do obsypania stolnicy)
aromat do sernika
cynamon
cukier trzcinowy
płatki migdałowe

Przygotowanie:

1. Serek połączyć z aromatem do sernika.
2. Przełożyć do miski i dodać pół szklanki mąki
3. Wymieszać aż uzyska się zwarte ciasto.
4. Przełożyć na obsypaną mąką stolnicę.
5. Wyrobić ciasto, uformować w wałek, spłaszczyć go i podzielić na części.
6. Wilgotnymi dłońmi formować kuleczki i wrzucać na gotującą się wodę.
7. Gotować około 3 minut od momentu wypłynięcia.
8. Po tym czasie ostrożnie przełożyć za pomocą łyżki cedzakowej na talerz.
9. Posypać dodatkami.
10. Zajadać :)


You Might Also Like

28 komentarze

  1. Leniwe najlepsze ! :D
    Bezjajeczne ? Poproszę o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak pączusie :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Ci wyszły. A jak bezjajeczne to jestem bardzo ciekawa przepisu, bo u mnie jajka zawsze znikają w zastraszającym tempie, więc zachłannie zbieram wszystkie przepisy bez ich udziału. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pysznie wyglądają! Też proszę o przepis :>

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dzisiaj również: wiosenna kurtka-pyk! Trampko-tenisówki-pyk! i w miasto:))

    Twoje małe śniadaniowe smakowitości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ kształtne Ci wyszły :) Mega apetyczne, czekam na przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale narobiłaś ochoty. ! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. przepis poproszę ;D
    mam słabość do klusek wszelkiego rodzaju ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. pycha !! świetne te kluseczki, dlatego proszę o przepis *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też proszę o przepis! :) Świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  11. leniwe *__* twoje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bez jaja i wyszły? to i ja czekam na przepis:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bezjajeczne i się nie rozpadły? Wow! Proszę o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Można przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Leniwe z serka do kanapek? Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  16. zamiast bezjajecznie przeczytałam bajeczne ;p aczkolwiek wydaje mi się, że wiele się nie pomyliłam bo tak wyglądają i za pewne tak samkowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te leniwe! Bezjajecznych jeszcze nie próbowałam, ale muszę kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę, że dobra byłaby też nazwa ,, żytnie KULECZKI leniwe ... " ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak! Przepis, przepis!

    OdpowiedzUsuń
  20. zrób mi takie, proszę... ładnie proszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj