346. Dyniowa jęczmienianka z winogronami i miodem

15 października

Ostatni kawałek dyni leżał w lodówce i czekał na wykorzystanie. Na rozgrzewkę najlepsze jest miseczkowe śniadanie, więc z uwagi na to, że jest dzisiaj zimno - na śniadanie dynia w wersji na gorąco z dużą ilością rozgrzewających przypraw :)


Dyniowa jęczmienianka na mleku sojowym z psyllium, miodem, pieprzem, gałką muszkatołową i imbirem podana z winogronami i twarogiem

Pumpkin barley cereal on soy milk with psyllium, honey, pepper, nutmeg and ginger served with grapes and quark




You Might Also Like

17 komentarze

  1. Przyprawy rzeczywiście skomponowałaś doskonale, rozgrzewająco-sycące śniadanie na jesień:)

    Przeglądając bloglovin, patrzyłam po obrazkach i jak zobaczyłam Twoje zdjęcie od razu wiedziałam, że to Poranek Na Słodko!^^:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale smakowicie wygląda z tymi winogronkami mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione przyprawy :) Pyszne wykorzystanie dyni.

    OdpowiedzUsuń
  4. no i pysznie wykorzystałaś dynię ! tak trzymać, nie ma to jak jesienne miseczkowe ogrzewające śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mm a u mnie jeszcze sloiczek puree :D
    Ty swoja dynie pysznie wykorzystalas !

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam że to śliwki, takie ogromne te winogrona ;)
    jutro robie pierwsze podejście do płatków jęczmiennych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki intensywny kolor! :) To musiało być pyszne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka żółciutka <3 Idealna na rozgrzanie :) Twoja łyżeczka mnie urzekła, zdradzisz gdzie ją kupiłaś ? Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielkim hipermarkecie z towarem sprowadzanym z Niemiec :)

      Usuń
  9. ...aż ślinka leci ...:) Ja również chcę wiedzieć coś więcej o łyżeczce ? :) Śliczna ! IO pyszne śniadanie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej pory jedynym daniem dyniowym jakie próbowałam była zupa, ale owsianka narobiła mi smaku! Ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale gęsta i pomarańczowa! cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wykorzystałaś dynię, a ten mix przypraw też nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ma wspaniały kolor! i na pewno ma wspaniały smak! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj