348. Wegańskie gofry bananowe z polentą i masłem orzechowym

17 października

Wegańskie gofry bananowe z polentą, karobem, masłem orzechowym i gruszką podane z musem z malin i jabłek oraz jogurtem wymieszanym z domowym dżemem truskawkowym

Vegan waffles with banana, polenta, carob, peanut butter and pear served with raspberry-apple mousse and yogurt mixed with homemade strawberry jam


WEGAŃSKIE GOFRY BANANOWE Z POLENTĄ
[przepis autorski]

średniej wielkości mocno dojrzały banan
30 g kaszki kukurydzianej błyskawicznej
30 g mąki graham
łyżka karobu
pół gruszki
szczypta soli
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
łyżeczka masła orzechowego

Banana rozgnieść, zmiksować z kaszką kukurydzianą, mąką, karobem, solą, masłem i proszkiem do pieczenia.
Jeżeli masa będzie zbyt gęsta, dodać mleka.
Gruszkę pokroić w kosteczkę i dodać do ciasta.
Smażyć w dobrze natłuszczonej i nagrzanej gofrownicy przez około 8-10 minut.

Smacznego!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ten mus truskawkowy wygląda idealnie :) O gofrach już mówić nie będę :D...Rewelacyjne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobiłaś gofry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie dostane do komputera to dodam bo przez tel trudno :)

      Usuń
  3. Mmm dawno nie odpalałam gofrownicy! Pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię tak mieszać jogurt z dzemem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio brak mi czasu na gofry niestety :< Ale jak go znajdę to muszę zrobić te Twoje dzisiejsze !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci te gofry bez jaj wychodzą to ja nie wiem.. moje 'wegańskie wariacje' na temat gofrów to zwykle drapanie gofrownicy..

    OdpowiedzUsuń
  7. jak owocowo! owoce w różnych postaciach, bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mus to mi sie z takim gerberkiem kojarzy. bananowo, to dobrze bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, a u mnie też dziś gofry ! nie ma to jak takie smaczne rozpoczęcie dnia :) pomysłowo jak zawsze u ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. gofry goframi, ale to mus z malin zasługuje na uwagę!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj