371. Płatki jęczmienne na mleku orzechowym

09 listopada

Płatki jęczmienne na napoju orzechowym z cynamonem i goździkami podane z jabłkiem, twarożkiem i sosem z jeżyn

Napój Alpro o smaku orzechów laskowych produkowany jest z całych orzechów laskowych najwyższej jakości. Jest on źródłem wapnia oraz witamin z grupy B (B2 i B12), witaminy D oraz E. Nie zawiera laktozy, tłuszczu zwierzęcego oraz konserwantów. Napój Alpro nie tylko ugasi pragnienie, lecz także dostarczy niezbędnych witamin i wapnia. Do tego wyśmienicie smakuje… z resztą przekonajcie się sami! 
Głód po śniadaniu? Masz ochotę na podwieczorek? Potrzebujesz doładowania po siłowni, a nie chcesz jeść przed obiadem? Napój Alpro jest odpowiedzią na wszystkie Twoje potrzeby!

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Wszystko idealne jak dla mnie! I tak pięknie podane:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. na orzechowo - bez dwóch zdań coś pysznego! i ciągle kuszą mnie te płatki jęczmienne *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko, co ma w sobie orzechy jest pyszne! :)
    Z orzechów laskowych napoju jeszcze nie spróbowałam. Na razie jestem zachwycona migdałowym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hah, ta opinia brzmi trochę jak spot reklamowy! ale udało Ci się, skusiłaś mnie. tylko nie mogę tego napoju nigdzie w mojej mieścinie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ten napój mnie kusi, ale u mnie go niestety ciężko dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. To fakt, oprócz Almy za zbyt wygórowaną cenę ciężko znaleźć ten napój. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha ! Strasznie chcę spróbować tego napoju ale cena odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten napój brzmi ciekawie :) Niestety nie widziałam go jeszcze w żadnym sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. fanką wszelkich napojów orzechowych nie jestem, albo może po prostu nie trafiłam jeszcze do tej pory na odpowiedni. za to płatki jęczmienne uwielbiam - po ugotowaniu mają genialną konsystencję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jęczmienne obok orkiszowych to moje ulubione :)

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj