428. Borówki, płatki ryżowe i czekolada

05 stycznia

Wczoraj w Biedronce dorwałam borówki! Ich smak przypomniał mi lato, na które właśnie teraz czekam najbardziej, gdyż zapowiada się wspaniały wyjazd :) Delikatne płatki ryżowe świetnie  komponują się z kwaskowatymi borówkami i są idealne na szybkie śniadanie wczesnym rankiem :)

Kokosowe* budyniowe płatki ryżowe gotowane na mleku ryżowym podane z borówkami i pistacjami w słoiczku po kremie nugatowym

* budyń śmietankowy + wiórki kokosowe

You Might Also Like

21 komentarze

  1. uwielbiam ten krem :) poluję jeszcze na kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowy jest boski! U mnie jest w Kauflandzie i Sano :)

      Usuń
    2. Kokosowy jeszcze lepszy jak dla mnie ! Uwielbiam te kremy :)

      Usuń
  2. Borówki <3 Pycha! Ja dziś odkopałam jagody z zamrażalnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, niech i u mnie skończy się jakiś słoiczek! Najlepiej po maśle orzechowym, hehe ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam w biedronce i widziałam też truskawki ;) czyżby lato było już blisko? a gdzie śnieg, gdzie ta zima? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wlasnie, na truskawki tez trzeba zapolowac :)

      Usuń
  5. widziałam ostatnio w jakimś programie, że zakwitły już maliny :D
    bardzo lubię ten krem. śniadanie ze słoiczka musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie trzeba wybrać się do biedronki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze śniadanie jakie w życiu widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, lato zaraz mi się przypomina :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie jadłam tego kremu, a już kilka razy widziałam go w sklepie. Muszę koniecznie kupić i potem zrobić takie cudowne śniadanie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio w markecie ujrzałam truskawki! Oczom nie wierzyłam... ale cena 6,5zł za 250g trochę mnie odstraszyła :P
    tego krmu jeszcze nie próbowałam, ale śniadanie tym słoiczku wygląda rozkosznie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To śniadanko musiało smakować bardzo dobrze, idealne połączenie smaków. Chciałabym takie śniadanko o poranku :D
    Jadłam mleko ryżowe gdy miałam podejrzenie nietolerancji laktozy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. letnie owoce w biedronce? pędzę tam! :D
    słoiczek pyszności.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam mnóstwo zamrożonych borówek jeszcze z lata :) a jak ten krem? Mam go nadal nierozpoczętego w szafce, smaczny? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu przepyszny, wiec nie czekaj dluzej :) mocno orzechowy :D

      Usuń
  14. Mniam, pysznie wyglądają te płatki, a borówki uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach to jest ten krem, jadłam go, całkiem smaczny :]

    Borówki mam zamrożone, ale to nie to samo co te latem prosto z krzaka, albo chociaż bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ pyszny musi być ten krem! a u mnie nie widziałam go nigdzie..

    OdpowiedzUsuń
  17. Idę do Biedronki! :) Do lata coraz bliżej, faktycznie!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj