434. Jabłko w cieście drożdżowym

11 stycznia

Długi czas takie jabłuszko u mnie nie gościło, a przecież to jedno z lepszych pieczonych śniadań! Otulone chrupiącym, migdałowym ciastem, nadziane masłem orzechowym, podane ze słodkim hiszpańskim serkiem i owocami lata. Po takim śniadaniu człowiek się za bardzo rozleniwia :) Chciałabym móc nacisnąć przycisk i zmienić styczeń na czerwiec. Mam nadzieję, że ta okropna zima szybko zleci. :)

Jabłuszko otulone migdałowym ciastem drożdżowym, nadziane masłem orzechowym podane z serkiem burgos, malinami, jeżynami i wiórkami kokosa

To jabłko trochę przypomina mi różę :)

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Jejku, jak to przecudnie wygląda!
    Ja tez już chcę czerwiec, a nie żaden śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta róża to tak przypadkiem? Ale bajer! Super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie podane! bardzo smacznie wszystko razem wygląda :) i nawet nieco się zgrałyśmy, ale u mnie dziś pieczone jabłko trafiło do owsianki :D pierwszy raz też słyszę o tym serku, może masz jakieś porównanie co do jego smaku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slodki, lekko mdly, struktura twarozkowa, kwaskowate owoce nadaja mu wyrazu :)

      Usuń
  4. Mniam pycha! Można przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście, jak róża :D pyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak róża, jak róża, tak! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. arcydzieło, którego nie powstydziłby się najlepszy szef kuchni. pięknie podane i na pewno smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty wiesz, że mam podobne skojarzenie?:)
    W cieście drożdżowym musi być smaczniejsze, niż w cieście naleśnikowym - tak sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochana jestem w Twoim śniadaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie,wygląda jak róża. O takim serku słyszę pierwszy raz, ale też pysznie wygląda. Topiące się masło orzechowe, owoce lata. Migdałowe ciasto. Piękny talerzyk. Rozkosz dla wszystkich zmysłów dzisiaj miałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam, że masz tyle cierpliwości z rana :)
    zdecdowanie wygląda jak róża! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie. To musiało być genialne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje pierwsze skojarzenie to właśnie te z róża! Ale Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ! Muszę się zebrać i zrobić takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie jabłko musiało być pyszne.; )

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak przypomina różę! jak arcydzieło c: kocham tak ładnie podane sniadanka, od razu się przyjemniej je c: pycha!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż żałuję że nie lubię jabka w innej postaci niż surowe bo ten pomysł brzmi apetycznie ;)
    Też chciała bym już czerwiec

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj