435. Kukurydziane pancakes!

12 stycznia

W końcu kupiłam mąkę kukurydzianą. Po dzisiejszym śniadaniu mogę śmiało stwierdzić, że jest to jedna z moich ulubionych. Ma specyficzny smak, podobny do gryczanej, a do tego nadaje placuszkom puszystości, które smakowały jak biszkopciki i smażyły się....niecałą minutę. Do powtórzenia w najbliższym czasie :)

Kukurydziane pancakes na soku jabłkowym podane z mandarynką, jogurtem z ekstraktem z wanilii, mandarynką i granatem


KUKURYDZIANE PANCAKES JABŁKOWE

70 g mąki kukurydzianej
70 ml soku jabłkowego
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
jajko
1/2 łyżeczki imbiru

Wszystkie składniki zmiksować, wylewać na rozgrzaną patelnię (łyżka ciasta na jednego placuszka). Podawać z ulubionymi dodatkami. Do środka można dodać dowolne owoce pokrojone w kostkę. 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. kukurydziane mają fajną strukturę, bardzo lubię tą mąkę i polecam Ci chlebek z jej udziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh, kupiłam te mąkę chyba rok temu i nie mogę się za nią zabrać. trzeba to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pulchne, równe i żółtciutkie- cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne Ci się udały, Mistrzu!:)
    Nie znam wielu rodzajów mąki, nie korzystam z niej tak często, jak Wy, ale przyznaję, że jesteście skarbnicą wiedzy na temat ich wykorzystania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic z niej czarowałam, ale coraz bardziej mnie wszyscy zachęcacie i chyba sprawdzę, czy może mam tę mąkę w szafce ;) Placki - booooskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają, nie robiłam jeszcze placków z tej mąki, a to przecież klasyk :P
    No i oczywiście psiego nosa nic nie pobije! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli wiem jaką mąkę muszę kupić ! Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna mąka na liście zakupów, kiedy ja to wszystko wykorzystam? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne równiutkie pancakes! Pieknie podane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci wyszły. Ja nie mam jeszcze takiej wprawy w plackowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają rzeczywiście na bardzo puszyste! i idealnie równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze na soku nie robiłam! i z mąki kukurydzianej równiez, a mam jej cały zapas :D

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj