509. Gofry na serku Almette!

28 marca

Dodanie serka Almette do ciasta było strzałem w dziesiątkę! Gofry wyszły takie, jakie lubię najbardziej - z zewnątrz chrupiące, w środku mięciutkie. W połączeniu z kwaskowatą konfiturą i supersłodkim kremem pierniczkowym stworzyły chyba jedną z najlepszych kompozycji smakowych. A gofrownica ponownie okazała się niezawodna! Jeżeli myślicie nad jej zakupem, polecam przeczytać recenzję :)

Pamiętacie o przestawieniu zegarków w nocy z soboty na niedzielę? Jak dla mnie to fakt wyjątkowo nieprzyjemny, bo w niedzielę mam zajęcia o bardzo wczesnej porze. ;/


 Gofry na serku Almette z grubo mielonej mąki żytniej podane z konfiturą wiśniową, kremem pierniczkowym, migdałami i winogronami




Co za okropna mgła dzisiaj... a miało być słonecznie. :{


You Might Also Like

11 komentarze

  1. Z Almette? Ale super! A u mnie słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No myślę nad zakupem takiej gofrownicy, myślę, ale się zdecydować nie mogę. A te gofry takie pomysłowe...
    Ten piernikowy krem z Lidla mnie kusi! Dopiero co się skończył, a już tęsknię za nim... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają :) A u mnie dzisiaj jest w miarę przyjemna pogoda, dopiero dzisiaj, bo np. wczoraj było bardzo pochmurnie i nie świeciło słońce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gofry wyglądają dla mnie idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, znów pomysł mnie zaskoczył :D
    mam Almette to może spróbuję choć moja gofrownica za dobra nie jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i swietne nakrycie :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. z dodatkiem almette musiały być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twojego boga! przeglądałam go codziennie w wakacje, później jakoś o nim zapomniałam.. na szczęście znów znalazłam! :D dodaję do obserwowanych żeby już nie zapomnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ile dodałaś tego serka do twoich goferków :) ?

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj