513. Kokosowa owsianka!

01 kwietnia

Owsianka gości u mnie na blogu wyjątkowo rzadko. Jednak kiedy rano jest chłodno, mam ochotę na coś rozgrzewającego. W niedzielę udało mi się kupić Magic Starsy, które jadłam ostatni raz w dzieciństwie. Przyznam jednak, że smakiem mnie nie zachwyciły. Może to ze względu na to, że produkują je teraz w Polsce? Ot, zwykła mleczna czekolada. Już dużo bardziej smakują mi kuleczki Galaxy lub Mars, które niedawno pojawiły się na niemieckim rynku. :)

Śniadanie dzisiaj mocno kokosowe, bo z mąką i chipsami kokosowymi. Ostatnio uwielbiam wszystko, co kokosowe... :) 

Owsianka z płatkami quinoa i mąką kokosową podana z Magic Stars, kiwi, chipsami kokosa i twarożkiem


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Też ostatnio bardzo polubiłam smak i zapach kokosa :)
    Może owsianka pojawia się u Ciebie rzadko, ale w jakim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  2. codziennie na śniadanie jem owsiankę, każdy pomysł na urozmaicenie jej jest super, spróbuję takiej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokosową owsiankę to mogłabym jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepysznie! Uwielbiam kokosowe smaki. A do tego te gwiazdki - zawsze u mnie uśmiech wywołują. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokos, kiwi, czekolada... Rozpieszczasz się :D Bardzo mi się podoba, wyobrażam sobie, jak dobrze musiało smakować :) Moje smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. owsianka to najlepsze śniadanie, nie ma mowy by rzadko gościła! twoja dzisiejsza podbiłaby podniebienie nie jednej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też rzadko ostatnio jadam owsianki. i to jest błąd :D
    ale twoja pysznie kokosowa dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa te gwiazdeczki są takie genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie te prpopozycje ciekawe skladniki mniam :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. za kokosem przepadam i ja także śniadanie to strzał w dziesiątkę !

    OdpowiedzUsuń
  11. W dzieciństwie uwielbiałam te czekoladowe gwiazdeczki! Nie jadłam od tamtego czasu.. jak trafię to kupię!:) Uwielbiam owsiankę w chłodniejszy poranek.. i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszna miseczka pełna kokosów, kiwi i gwiazdek ale czad

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj