653. Owsianka w słoiczku - najlepsza!

11 września

Słoiczek po maśle orzechowym czekał na wykorzystanie już chyba dwa miesiące. Postawiłam go w szafce za miseczkami i kompletnie o nim zapomniałam. Dziś wybierając naczynie do śniadania natknęłam się na niego i postanowiłam dobrze spożytkować :) Moje ulubione bezglutenowe płatki owsiane ugotowałam na napoju orzechowo-ryżowym. Efekt? Podwójnie orzechowe, pyszne , gorące śniadanie. Do tego ulubione jesienne owoce - śliwki - oraz kwaskowate Rote Grütze, żeby nie było za słodko. :)

Jak na razie ten napój to mój nr 1. Wyważona słodycz, kremowa konsystencja, mocno orzechowy smak oraz... zadziwiająco dobry skład: baza ryżowa 93% (woda, ryż 9,5%), 4% orzechów laskowych, cukier, maltodekstryna (bezpieczna dla zdrowia) i sól. Polecam!

 Bezglutenowe płatki owsiane gotowane na napoju ryżowo-orzechowym podane ze śliwkami, Rote Grütze i suszonym pomelo

Ze względu na coraz chłodniejszą pogodę, gotowane śniadania na pewno będę u mnie gościć częściej :)


Zapraszam do oddawania głosów w ankiecie po prawej stronie!

You Might Also Like

14 komentarze

  1. porywam słoiczek i łapię za łyżeczkę! pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! wygląda świetnie! dużo bym dała zeby skosztować!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dziś słoiczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko raz ze słoiczka jadłam, trzeba to nadrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pysznie wygląda, jeszcze nie jadłyśmy owsianki ze słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubię takie owsianki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po masełku orzechowym najlepsze ze słoiczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak Ty to robisz ze u Ciebie nawet najzwyklejsza owsianka ze sloika wygląda zjawiskowo :) uwielbiam Twoje śniadania i Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny blog!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj