Podwójnie ryżowe donuty i miód Manuka.

05 marca




Pomysł z ryżowymi donutami przyszedł dzisiaj rano w mgnieniu oka. Kombinowałam co by tutaj zrobić z produktów, których dawno nie używałam. I tak wyszły... mięciutkie, zbite donuty, w środku z chrupkimi płatkami ryżowymi. Dodałam też trochę aromatu rumowego dzięki czemu w całym domu pięknie pachniało przez co najmniej dwie godziny :) Jako dodatek gorące karmelizowane brzoskwinie oraz serek homogenizowany (nieodłączny element moich śniadań) wymieszany z nowozelandzkim miodem Manuka z dodatkiem imbiru.



Rumowe donuty z brązowych płatków ryżowych i mąki z brązowego ryżu podane z karmelizowaną w syropie daktylowym brzoskwinią i domowym serkiem miodowo-imbirowym


Miód Manuka & Ginger 500 g
Miód możecie kupić TUTAJ

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Wspaniałe donuty plus brzoskwinia . Palce lizać... ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tych donutów, chętnie bym skosztowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają tak delikatnie, o mamuniu *.* Fantastyczne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. o tym miodzie słyszałam wiele dobrego! świetne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, ja to bym zjadła sobie brzoskwinie, ale takie sezonowe - soczyste i świeżutkie! narobiłaś mi na nie ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, kocham zapach aromatu rumowego!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, brzmi cudnie. Ukradłabym Ci je ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj