Wegańskie lody kokosowe z kaszy jaglanej!

15 kwietnia


Skoro można taką kaszę zapiec, to czemu by jej nie zamrozić? 
I tak po około pół godzinie od pojawienia się tego pomysłu powstały najlepsze lody jakie w życiu jadłam.
Wyjątkowo smaczne, bardzo sycące, proste... i przede wszystkim zdrowe!
Do ich przygotowania posłużył mi oczywiście mój aktualnie ulubiony sprzęt kuchenny - maszyna do lodów Unold Cortina. Jeśli jeszcze nie czytaliście recenzji, to zapraszam TUTAJ.


 Wegańskie lody kokosowe z kaszy jaglanej i mango podane z czekoladowymi płatkami ryżowymi i winogronami

Do masy lodowej dodałam również organicznej (fenomenalnej wręcz!) mieszanki przypraw do słodkich dań marki Herbaria "Kleene Lene". Gorąco polecam wszystkim fanom korzennych smaków. Dodawałam ją już chybado wszystkiego, Świetnie pasuje do galaretek, sosów owocowych, pancakes, serka wiejskiego, budyniu... i do gorącej owsianki. W skład przyprawy wchodzą: cukier trzcinowy, kwiat hibiskusa, cytryna, jagody, maliny, cynamon i wanilia. Brzmi pysznie, czyż nie? :)


WEGAŃSKIE LODY Z KASZY JAGLANEJ
/1 porcja/
/przepis autorski/

200 g ugotowanej kaszy jaglanej
łyżeczka przyprawy do dań słodkich "Kleene Lene"
150 g mleczka kokosowego (ja użyłam TEGO)
plaster dojrzałego mango
łyżka cukru pudru trzcinowego
łyżeczka wiórków kokosowych
łyżeczka mąki kokosowej
jogurt naturalny do podania

Wszystkie składniki (wyjęte prosto z lodówki) zmiksować na gładką masę.
Masę umieścić w misie na lody i ustawić timer na 20 minut.
Po tym czasie do pucharka nałożyć jogurt, a na wierzchu umieścić lody.
Udekorować i podawać od razu.

Smacznego!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. wielofunkcyjność kaszy jaglanej chyba nigdy nie przestanie mnie zadziwiać.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo! a lato wpadam do Ciebie na takie lody :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lody jaglane robiłam już w tamtym roku i rzeczywiście są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. kasza jaglana to wspaniała propozycja no no progress bloga jest i jest moc

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że ten przepis wygrał. :-)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj