Sojowe lody owsiane!

09 maja

 Lody na bazie owsianki i jogurtu sojowego z bio liofilizowanymi jagodami acai podane z organicznym bezglutenowym musli i śliwką


Zawsze chciałam spróbować jagód acai - do tej pory miałam okazję skosztować soku, jednak wersja sproszkowana interesowała mnie już od dawna. Świetnie pasuje do jogurtów, lodów, koktajli czy serka wiejskiego i.. pięknie barwi. :) Do tego te brazylijskie owoce są superzdrowe! Na szczęście w Polsce są coraz częściej dostępne - wraz z angielskimi płatkami owsianymi marki Alara sprzedawane i dystrybuowane są przez firmę Avantum Europe - polecam zajrzeć na jej fanpage TUTAJ.

SOJOWE LODY OWSIANE
/1 porcja/
/przepis autorski/

200 g ugotowanych płatków owsianych górskich 
(50 g suchych zalanych 150 g wrzątku i zostawionych na noc w lodówce)
łyżeczka liofilizowanych jagód acai bio
150 g waniliowego jogurtu sojowego
dojrzały banan
łyżeczka mąki kokosowej
musli i owoce do podania

Wszystkie składniki (wyjęte prosto z lodówki) zmiksować na gładką masę.
Następnie umieścić ją w misie na lody i ustawić timer na 20 minut.
Po tym czasie w pucharku umieścić lody, udekorować musli i dowolnymi owocami.

Smacznego!

Lody przyrządziłam w automacie do lodów Unold Cortina, o którym pisałam TUTAJ.

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Uwielbiam takie zdrowe wersje przepisów na słodko i z lubością je wyszukuję, a potem przyrządzam u siebie. Nigdy w życiu nie słyszałam o sojowych lodach,w dodatku owsianych. Mało jeszcze widocznie kosztowałam. Ale smak mnie bardzo ciekawi :) Z wielką chęcią bym zakosztowała tych specjałów. Acai też nie dane było mi jeszcze jeść, niestety. Zapraszam w wolnej chwili do mnie. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu. Megly.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm cóż za apetyczne lody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy ich jeszcze nie jadłam... \smakują jak nasze borówki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te są liofilizowane, smakują jak suszone jagody goji albo lucuma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jakie Ty cudne rzeczy wymyślasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa smaku lodów owsianych;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sojowe i owsiane - idealnie dla mnie! wszystko co kocham w jednym, a do tego w formie lodów <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają genialnie, ostatnio cały czas bym lody jadła!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lody owsiane? Wow! Ciekawe jak by mi zasmakowały :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj