Trochę Ameryki na śniadanie.

07 maja


Tosty francuskie z gofrownicy - chyba nie ma na świecie lepszych! 
Są lepiej upieczone w środku, a na zewnątrz bardziej chrupiące.
W dodatku do masy jajecznej dodałam bananowe puree, które nadało pięknego aromatu.
Te z patelni po prostu nie mogą się z nimi równać!
Podałam je z bardzo popularnymi w USA owsiano-kukurydzianymi płatkami śniadaniowymi.
U nas na szczęście też można je dostać - polecam zajrzeć 
na aukcje użytkownika BATA-BOOM na Allegro.
Ja znalazłam tam kilka perełek zza oceanu, o których spróbowaniu marzyłam od dawna... 
i które niebawem również pojawią się na blogu :) 

 Bananowo - maślane* tosty francuskie z wieloziarnistego chleba Schär
podane z płatkami Cap'n Crunch, borówkami i serkiem naturalnym

 * gofrownicę natłuściłam masłem w sprayu Crisco, 
które również można kupić na aukcji tego użykownika (TUTAJ). 
Opakowanie zawiera ponad 500 porcji produktu, także jest bardzo wydajne!


You Might Also Like

9 komentarze

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj