Zdrowe słodycze Made Good.

12 lipca


Dziś mam dla Was kolejne produkty, na które według mnie warto zwrócić uwagę. Szukając zdrowych, ekologicznych słodkości, natknęłam się na zdrowe przekąski owsiane kanadyjskiej marki MadeGood, produkującej żywność organiczną, bez glutenu.

W asortymencie znajdziemy różne smaki batonów i kuleczek z owsianej granoli, a także batony z surowymi owocami i orzechami. Sztandarowy produkt marki - Granola Minis - zobaczyłam po raz pierwszy na Instagramie i... od tej pory wiedziałam, że koniecznie muszę ich spróbować!

Już same opakowania przyciągają wzrok. Nowoczesne, kolorowe i poręczne. Na każdym umieszczone są symbole, oznaczające brak konkretnych składników w produkcie i ułatwiające dokonanie wyboru. Symboli na opakowaniach owsianej granoli jest dość sporo, ale to oznacza tylko jedno - że firma włożyła wiele wysiłku, by wyeliminować z produktów osiem najczęściej uczulających alergenów.
icons
Muszę przyznać, że kuleczki z granoli smakują po prostu genialnie i ciężko poprzestać na kilku. Każda paczuszka zawiera porcję warzyw i pełne ziarna zbóż. Do wyboru mamy trzy smaki: truskawkowy (bardzo soczysty!), bananowo-czekoladowy (obłędnie bananowy) z kokosem i jabłkowo-cynamonowy (smakują jak domowa szarlotka). Wszystkie są miękkie i nieprzesłodzone. Aż trudno uwierzyć, że zawierają bardzo zdrowe sproszkowane grzyby shiitake, warzywa... a do tego słodzone są cukrem z kwiatu kokosa. Bez rafinowanego cukru i syropu glukozowo-fruktozowego. Skład jak marzenie!

Surowe batony smakują wcale nie gorzej. W przeciwieństwie do kuleczek są chrupiące, ze względu na zawartość orzechów i nasion. Podobnie jak kuleczki, zawierają zalecaną jedną porcję warzyw w jednej sztuce. Na opakowaniu znajdziecie mniej symboli, gdyż w składzie występują wspomniane już orzechy. Najlepsze jest to, że są one umieszczone w całości, podobnie jak nasiona i stanowią główny składnik batonów.

icons

Brzoskwiniowo-migdałowy testowałam jako pierwszy, ale po spróbowaniu wszystkich to dla mnie numer jeden! Dużo chrupiących migdałów, słodkich moreli, odrobina kokosa i soli. Intensywny zapach jednych z moich ulubionych letnich owoców (moreli właśnie :)) przemówił za postawieniem tego smaku na podium.

Pomarańczowy z orzechami brazylijskimi, zawiera również żurawinę i rodzynki. Taka kombinacja smaków kwaśnego i słodkiego sprawia, że całość nie jest przesłodzona. Za pomarańczowy zapach odpowiada olejek, który jest jednak mocno wyczuwalny. Całość smakuje dobrze.

Ostatni to najciekawsze zestawienie smaków: borówek i nasion chia, ale także malin, sezamu i daktyli. Te ostatnie sprawiają, że batonik jest najsłodszy ze wszystkich, jednak słodycz ta pozostaje przyjemna. Borówki i maliny nadają z kolei cudownego zapachu. Podczas jedzenia można odnieść wrażenie, że pod nosem stoi miseczka świeżych owoców!

***
Podsumowując, degustacja każdego z produktów MadeGood była po prostu czystą przyjemnością. Wierzcie mi - spróbowałam do tej pory kilkunastu ekologicznych, zdrowych batoników i przekąsek, więc mam już pewne wymogi co do smaku i zapachu. Produkty MadeGood postawiły teraz poprzeczkę naprawdę wysoko. Od następnych będę wymagać jeszcze więcej! :)
Batoniki i kulki Granola Minis możecie kupić w sklepach internetowych ze zdrową żywnością. Sprzedawane są na sztuki jak i w zestawach pakowane po trzy.

Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie producenta:

Logo
***

W Polsce dystrybucją zajmuje się ekohurtownia.pl
która importuje również wiele innych, 
godnych polecenia produktów uznanych światowych marek.
Koniecznie zajrzyjcie na stronę internetową:



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Widziałam jakieś małe opakowania ciasteczek tej firmy będąc we Francji. Nawet miałam kupić, ale zrezygnowałam ze względu na dość wysoką cenę.. Nie mniej jednak spróbowałabym, tylko nie chciałam kupować kota w worku, jak to się mówi :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj