86. Omlet owsiany z serkiem, mandarynką i poppingiem

25 lutego

Dzisiaj taka owsiana pizza na słodko :) Owsiana, bo zauważyłam, że jem zbyt mało produktów z wysoką zawartością błonnika, który jest przecież bardzo zdrowy.

Za oknem pogoda całkiem ładna, ptaszki śpiewają, chyba idzie wiosna! Sobotnie zakupy udane, znalazłam fajną, czarną ramoneskę i kardigan z ozdobnymi kamieniami, a do tego -20% i -25% dzięki kuponom zniżkowym ;-)


Omlet owsiany z serkiem jabłkowym, mandarynką i poppingiem z amarantusa


Wygląda trochę jak ciasto marchewkowe z polewą cytrynową, czyż nie? ;-)



PS. Ważna informacja dla wszystkich fanów masła orzechowego z Lidla: Tydzień Amerykański już od 4 marca! ;-)



You Might Also Like

33 komentarze

  1. Przeglądałam właśnie gazetkę Lidla i pomyślałam o całej śniadaniowej blogosferze, która - oprócz mnie - poleci do Lidla po to masŁo ;p

    Twój omlet faktycznie.. jak ciasto marchewkowe;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wreszcie uda mi się dorwać to masełko:D
    Ten omlet wygląda jak torcik:D

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie tak wygląda :) a raczej jak torcik marchewkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bosko!
    chce takiego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega wypasiony torcik :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszności !

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie mi się masło kończy, dzięki za cynk :)
    a Twoje śniadanie już takie wiosenne, słoneczko na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jeszcze masło z poprzedniego amerykańskiego tygodnia :D

    A omlet wygląda świetnie! Jak się robi owsiany?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 łyżki płatków owsianych, 3 łyżki otrebow owsianych, jajko, 4 czubate łyżki serka homogenizowanego, pół lyzeczki proszku do pieczenia, olej do smazenia. Wszystko mieszam i smaze ok. 4 min z każdej strony :)

      Usuń
  9. dokładnie to o nim pomyślałam: marchewkowe z polewą z mascarpone! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobię taki na pewno bo wyglądam pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. huraaaa ! bedzie masło orzechowe z lidla ! poprawiłaś mi humor ;*
    pyszny placek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Or rany, pyszności! :) Faktycznie wygląda trochę jak ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pysznie wygląda! Chętnie taki omlet zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak on ślicznie wygląda, oj chyba każdy by się skusił!

    OdpowiedzUsuń
  15. Musiał być genialny, zjadlabym również w wersji na wytrawnie :) Poproszę o przepis, jeśli juz go gdzieś kiedyś podawałaś to musiałam przegapić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wyżej, ale wieczorem dopiero dostanę się do komputera i dodam przepis do posta :) (teraz pisze na komórce) ;-)

      Usuń
  16. Ja też odliczam do marca :) trzeba będzie zrobić zapasy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety, rety to trzeba będzie czym prędzej po to masło pędzić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ramoneski są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bajecznie wygląda ten omlet :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo to muszę się przejśc wtedy do Lidla, bo ich masła jeszcze nie jadłam, aż wstyd:p
    cudownie wygląda ten omlet, chętnie bym się na takiego skusiła<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz go spróbować! Ja jadlam wersję crunchy, ale teraz wezmę jednolitą :p

      Usuń
  21. bardzo przydatne info, muszę po nie koniecznie pojechać.
    jaki pulchny omlecik! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. heh;) omlet-nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam:(
    Ale pięknie przyozdobiony;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam omlety owsiane ♥
    Tak tak tydzień amerykański się zbliża! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie podane, smacznie wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj