103. Wegańskie gofry pełnoziarniste i zupa z czerwonej soczewicy

14 marca

Gofry na bogato jak z nadmorkiego deptaka :) Od razu wracają letnie wspomnienia... 


Wegańskie gofry pełnoziarniste na napoju sojowym waniliowym i jogurcie o smaku mango udekorowane serkiem ciasteczkowym, płatkami migdałowymi i posypką czekoladową/sosem czekoladowym; podane ze śliwką


Napój sojowy waniliowy SANTE jest produktem w 100% roślinnym. Nie zawiera białek mleka krowiego, laktozy, glutenu i pszenicy. Jednocześnie zawiera witaminy B2, B12 i D oraz wapno. Jest pysznym, lekkostrawnym, pozbawionym sztucznych aromatów napojem.


Zupa z czerwonej soczewicy Sante - zdrowy pomysł na sycący obiad :) Najciekawsze jest to, że sucha jest czerwona, a po ugotowaniu - biała. :)

Czerwona soczewica jest szybsza w przygotowaniu niż zielona (czas gotowania około 10- 15 minut), różni się również konsystencją i smakiem. Świetnie nadaje się do zup, potraw z ryżu i sosów. Soczewica jest źródłem witamin z grupy B, potasu, fosforu, magnezu, żelaza, cynku i miedzi.


You Might Also Like

26 komentarze

  1. kusisz tymi goframi, już po raz drugi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gofry kojarzą mi się zawsze z basenem w lecie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj też zrobiłam zupkę z soczewicy, ale z pomidorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłaś mnie goframi i wspomnieniem lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się gofry kojarzą z Krupówkami, pewnie dlatego, że nie byłam nad Polskim morzem ;) Niemniej jednak Twoje wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam pojęcia co jest nie tak z moją gofrownicą, bo te bezjajeczne zupełnie nie wychodza :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepyszne gofry. Już czujęich zapach i smak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie podane, rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jadłam nigdy soczewicy ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. jogurt też sojowy?
    wygląda mega smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pychota, kocham zupę z czerwonej soczewicy ale moja po ugotowaniu wciąż jest czerwona ;)
    Można przepis?

    OdpowiedzUsuń
  12. Porywam Ci te goferki :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne <3 Chcę gofra, naprawdę! Twoje na odległość potrafią pobudzić apetyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Porywam wersję z jogurtem i migdałami <3 wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gofry faktycznie jak nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie jak znad morza... :) Ah, aż zamarzyłam o lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwycasz mnie swoimi goframi ,takie ładne ci wychodzą a moje to totalna katastrofa...

    OdpowiedzUsuń
  18. te gofry musiały smakować pyszniee :D aż ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne gofry! i autentycznie, przypominają mi te pochłaniane hurtowo gdzieś na wyjeździe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ...ale smakowicie wyglądają ;D

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj