128. Migdałowy serniczek budyniowy straciatella z jabłkiem

09 kwietnia

To chyba najlepszy serniczek jaki dotąd jadłam, a w smaku przypomina ten mamy! :) Delikatny jak chmurka, puszysty i aromatyczny. Do tego pół jabłka i wyszła taka serniko-szarlotka :) Zdecydowanie warto było czekać te pół godziny ;-)



Migdałowy serniczek z budyniem śmietankowym na serku homogenizowanym waniliowym i straciatella z wkrojonym jabłkiem; udekorowany czekoladową posypką i koktajlową wisienką




Szkoda, że nie został taki wysoki :)


You Might Also Like

34 komentarze

  1. o jak pysznie... i nie szkodzi że opadł, liczy się smak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się, ze warto bylo czekać 30 min., bo serniczek wygląda obłędnie. I na pewno był przepyszny, wiec co tam że troszkę opadł. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo Matko, ale pychota! niby nic trudnego ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jestem dziwna. Sernika nie tknę, ale takie śniadaniowe wypieki, a jakże! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma nic lepszego niż cieplutki serniczek na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja od długiego czasu mam na niego ochotę!. Muszę zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda przepysznie, pewnie smakuje jeszcze lepiej :)))
    pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    ps. dodaję się do obserwacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam mniam :) Uwielbiam akurat ten serniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorowałam się na Twoim przepisie :)

      Usuń
    2. I dlatego tak bardzo mnie cieszy, że Ci smakował :D No i wybrałaś nowe, pyszne smaki.

      Usuń
  10. Migdałowy, i budyniowy, i straciatella, i z jabłkiem! Podbiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A jest gdzieś przepis? Albo można prosić ?:> Bo wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://relishmeals.blogspot.de/2013/01/175-sunday-cytrynowy-sernik.html

      Z tym, że ja dałam 200g serka homogenizowanego Maluta (w linku) i 50g Danio z czekoladą
      + aromat migdałowy i dekoracje

      Usuń
  12. Też zawsze bym chciała, żeby sernik został przy pieczeniu taki wysoki, ale niestety zawsze opada :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Sernikoszarlotka? To musi być pyycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mm pychota :) uwielbiam jednoporcjowe serniczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wchodząc na Twojego bloga, chyba będę musiała przygotowywać za każdym razem pakę chusteczek papierowych, bo widząc coraz to nowsze potrawy, pojawia się coraz większy ślinotok haha :D NIESAMOWITY serniczek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. skoro najlepszy to i ja się skuszę !! pysznie wygląda od środka, ta masa taka zwarta <3 mmm !!

    OdpowiedzUsuń
  17. O matulu, chyba umarłam! Muszę jak najszybciej go zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda niesamowicie! nie ma bata, muszę zrobić *__*

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie śniadaniowe serniczki! Chodź zawsze robię je na twarogu, nigdy nie próbowałam takiego z serów homogenizowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDOWNIE wygląda ten serniczek!
    musiał być pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. każdego kolejnego dnia widzę u Ciebie coraz to smaczniejszy wypiek :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie zawsze rozczula ta wisienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Żeby mi ktoś chciał czasem takie śniadanie zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej :) Dzięki za udział w akcji, ale bez przepisu nie mogę zaakceptować Twojego sernika :<

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj