129. Owsianka na waniliowym napoju sojowym z kokosem i rodzynkami

10 kwietnia

Kiedy ja jadłam prawdziwego kokosa? Chyba z 10 lat temu ;] Jest przepyszny, chrupiący i aromatyczny. Miał też trochę wody, co oznacza, że nie był stary ;-) Rozłupał go oczywiście tata, ja bym raczej nie dała rady :P

Owsianka na waniliowym napoju sojowym ze świeżym kokosem i rodzynkami

Alpro jest wiodącym producentem i dystrybutorem produktów sojowych na rynku europejskim. Od ponad 30 lat firma systematycznie rozwija gamę produktów cieszących się uznaniem Klientów w wielu krajach. W trosce o środowisko i jakość produktów Alpro wspiera zdrowe, zrównoważone metody produkcji i dystrybucji, zachowując jednocześnie unikalne właściwości odżywcze ziaren soi.

To wyjątkowy napój o waniliowym smaku. Jest produktem w 100% roślinnym. Nie zawiera białek mleka krowiego, laktozy, glutenu i pszenicy. Jednocześnie zawiera witaminy B2, B12 i D oraz wapno. Jest pysznym, lekkostrawnym, pozbawionym sztucznych aromatów napojem.



You Might Also Like

27 komentarze

  1. Mój partner uwielbia dodatek świeżego kokosa do owsianki :-) muszę mu zrobić taką waniliową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, a u mnie kokos już z dwa miesiące leży;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ale po tego kokosa to sięgam od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak pinacolada, ale w ultra zdrowej wersji <3 A kokosa, takiego świeżego, nie jadłam już wieki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi smaka narobiłaś :) ... Świeży kokos, ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam ostatnio w lidlu i chciałam kupić, nie wiem dlaczego nie kupiłam ;x mam teraz wielką ochotę na takiego kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja owsianki ze świeżym kokosem jeszcze nie jadłam.. wszystko przede mną! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kokosa! Ostatnio jadłam świeżego chyba w poprzednie wakacje, a pamiętam, że jako dziecko co chwile się nim zajadałam, co oczywiście było zmorą dla mojego taty, który jak Twój zajmował się jego rozłupywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze nigdy nie jadłam świeżego kokosa :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba nigdy nie jadłam świeżego kokosa...pamiętam, że kiedyś mama kupiła jak byłam mała, ale brat zjadł, bo ja nie chciałam spróbować :P
    więc chyba musze to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też zawsze kokos rozłupuje tata :D I też strasznie lubię jego aromat.

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie spróbuję ten napój ;)
    a świeży kokos - strzał dziesiątke <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świeżego kokosa jeszcze nie jadłam ;< muszę kupić bo jest tani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko raz jadłam świeżego kokosa ale mi nie smakował :D
    ale za to wiórki lubię więc może teraz bym zmieniła zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kreatywna propozycja! Połączenie wanilii z kokosem musi smakować jak niebo w gębie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. a nie dalej jak wczoraj trzymałam kokosa w ręku i go odłożyłam, bo nie miałam na niego pomysłu ;p więcej tego błędu nie popełnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ten orzech! ja kiedyś zostawiłam go na parapecie, który cały dzień był w pełnym słońcu i kokos sam się rozłupał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio staram się przyzwyczaić do tego napoju sojowego, chociaż szczerze wole mleko :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie jadłam prawdziwego kokosa. Kilka razy mnie kusił w Lidlu, ale bałam się reakcji rodziny ;)

    Zapraszam Cię na mojego bloga:
    http://zdrowa-przemiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę koniecznie kupić świeżego kokosa :) Już parę razy miałam go w rękach, ale po chwili odkładałam.. Pycha :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj