130. Wegańskie placuszki żytnie z jabłkami, bananem i kokosem

11 kwietnia

Śniadaniowy mix: trochę świątecznie (przyprawa piernikowa) i trochę wakacyjnie - z tropikalnymi owocami :)

Chyba mnie bierze grypa...:( Nie byłam chora od dwóch lat, a teraz na wiosnę...pięknie.


Piernikowe wegańskie placuszki z mąki żytniej na waniliowym napoju sojowym z jabłkami podane ze świeżym kokosem i bananem





1/4 szklanki mąki żytniej
1/4 szklanki mąki pełnoziarnistej
około 200ml waniliowego napoju sojowego
szczypta przyprawy do piernika
łyżeczka proszku do pieczenia
pół jabłka
kokos i banan

5 pierwszych składników wymieszać na gładką masę. Następnie dodać obrane i pokrojone w kostkę jabłko. Smażyć na rozgrzanej patelni teflonowej na małym ogniu. Przewracać gdy pojawią się bąbelki :) Przełożyć na talerz i udekorować kokosem oraz bananem. Smacznego!


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Bardzo ładne wyszły Ci te placuszki. Musiały być smaczne.
    A za oknem taka wiosna, że to właściwie nie wiosna, więc może nie ma co się dziwić, że Cię bierze jakieś choróbsko.
    Trzymaj się cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to profilaktycznie herbatka z cytryną i sokiem malinowym i pod koc!;)

    Placuszki fusion można powiedzieć^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne *__* I jeszcze piernikowe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Grubaśne i na pewno smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wyglądają :) Przypuszczam, że na tym mleku musiały mieć ciekawy, przyjemny smak. Ja kiedyś robiłam na mleku czekoladowym, tak mi się przypomniało, i chyba to powtórzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój śniadaniowy mix, niemal tak zakręcony jak wiosna w tym roku ;P Placuszki wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię wegańskie, na waniliowym sojowym jeszcze nie robiłam, tylko na zwykłym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie daj się grypie! A placki pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają tak delikatnie *-* pychotka !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pulchniutkie ;) Musiały być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też dzisiaj wegańskie placki :) twoje wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie piłam/jadłam (:D) jeszcze tego waniliowego napoju sojowego, czas sprawdzić :)
    nie daj się chorobie!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiech ostatnio coś bierze, a ja się dziwię i dziwię. Kedyś bardzo dużo chorowałam, a od dwóch, trzech lat praktycznie wogóle. Ba, od roku byłam chora tylko 3 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się dziwiłam i w ten dzień co wypowiedziałam słowa "dawno nie byłam chora" już na wieczór zaczeło mnie drapać w gardle :(

      Usuń
  14. mogłabyś rzucić przepisem ?:D uwielbiam Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1/4 szklanki mąki żytniej
      1/4 szklanki mąki pełnoziarnistej
      około 200ml waniliowego napoju sojowego
      szczypta przyprawy do piernika
      łyżeczka proszku do pieczenia
      pół jabłka
      kokos i banan

      5 pierwszych składników wymieszać na gładką masę. Następnie dodać obrane i pokrojone w kostkę jabłko. Smażyć na rozgrzanej patelni teflonowej na małym ogniu. Przewracać gdy pojawią się bąbelki :) Przełożyć na talerz i udekorować kokosem oraz bananem. Smacznego!

      Usuń
  15. to przez te pogody tak choróbska się chwytają:( zdrówka życzę:*
    i porywam chociaż jednego placucha!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam bardzo Twoje śniadanka! :) zawsze można się tu czymś zainspirować, wiesz, wiesz? ;)
    a te placuszki są idealne. mi nie wychodzą takie idealne chyba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te plaski wyglądają...słowem które mi się z nimi najbardziej kojarzy jest:optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne perfekcyjne połączenie smaków, piernik + wanilia.. Niebo!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak smakują placki bez jajek ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak z jajkami tyle że dłużej trzeba smazyc :)

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj