131. Croissant i miseczkowy mix

12 kwietnia

I wyszło na to, co podejrzewałam od miesiąca...na 99% mam alergię na mleko krowie. Mleko w płynnej postaci. Przez ostatni tydzień gotowałam tylko i wyłącznie na mleku sojowym i prawie całkowicie zeszła mi wysypka z nóg (takie czerwone plamki, nie krostki). Normalnie jestem w szoku. Odkąd prowadzę bloga piję je bardzo często i faktycznie wysypka się nasiliła. Dziś - po tygodniu bez mleka - jak ręką odjął.  Co ciekawe jadłam dużo twarogu, lodów, serków wiejskich, czekolady i innych wysokobiałkowych produktów. Dziwne, bo przecież są to produkty mleczne, więc też powinny uczulać. A może to tylko nietolerancja laktozy? Czy Wy też macie jakieś uczulenia na produkty spożywcze?
Jeśli chodzi o chorobę...to już prawie jestem zdrowa, wczoraj czułam się kiepsko, ale jakoś się wykurowałam ;D Na całe szczęście przeziębienie zwykle trzyma mnie dwa dni, a pewnie pomogły też Wasze życzenia powrotu do zdrowia :*


Co do pogody...okropna - od  wczoraj leje deszcz. Miałam iść na miasto, ale niestety z planów nici :(



Croissant i jogurt wiśniowy z twarogiem, bananem, makiem, kokosem oraz pomarańczą





You Might Also Like

33 komentarze

  1. Ale mieszanka słodkich smaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się wyjątkowo pogoda dzisiejsza podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. porwałabym tego croissanta!
    ja mam uczulenie na kakao :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mogę pić mleka krowiego. Piecze i ssie mnie po nim w zołądku, jednak twarogi moge jeść i nic mi się nie robi....

    A śniadanie jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym tego croissanta, podobnie jak Growing:)
    Ja nie mam na nic uczulenia, dzięki Bogu... Albo mam na coś takiego, czego nie jadam^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wprosiłabym się na Twoje śniadanie :) Ja jestem alergiekiem, ale moje alergie nie są nie tolerancja i praktycznie jem wszystko... przypomniałaś mi ze mam iść do alergologa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. super sniadanko i ładnie podane mniam mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. lepszy deszcz niż śnieg !
    a śniadanie na pewno poprawiło Ci humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałabym wyrzuty gdybym tyle zjadła :<

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno już nie jadłam croissanta! narobiłaś mi ochoty:D
    z dwojga złego już lepsza by była ta nietolerancja laktozy, mleko krowie teraz bez problemu zastąpic, a całkowita rezygnacja z nabiału byłaby bardzo ciężka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę jeszcze z tydzień bez mleka krowiego jeśli całkowicie zniknie wysypka to wyjdzie na to ze winna laktoza :)

      Usuń
  11. lubię takie proste miseczkowe mixy, mniamki bardzo :) no i croissant do tego! rewelacja! tak francusko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. pysznie przygotowałaś to śniadanko , i ten rogal !! <3
    oczywiście życzę powrotu do zdrowia ;**
    ja to bez mleka bym nie umiała, pije codziennie - dla mnie konieczność. współuczuję ,dlatego mam nadzieję ,ze szybko wszystko będzie ok ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś kupiłam mleko sojowo-ryzowe i szczerze mówiąc nie będę tęsknić za krowim bo dużo lepiej się czuje bezpośrednio po spożyciu tego pierwszego :-)

      Usuń
  13. widzę, że kupiłaś mak :) smakowite śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodko, słodko, najsłodziej! :) Wpadnę do Ciebie kiedyś na crossianta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy nie masz nawet zbyt daleko do mnie :-)

      Usuń
  15. Ja też mam straszne problemy z wysypkami ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak słodko i kolorowo :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęscie alergii nie mam- bo od mleka jestem uzależniona!

    OdpowiedzUsuń
  18. jejka, nie wiem komu mam dziękować, że ja nie mam na nic alergii.
    bardzo mi się podoba, głównie wypełnienie miseczki :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak chciałabym witać każdy poranek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkradłabym Ci tą miseczkę. Uwielbiam jogurty wiśniowe, a tu dodatkowo jeszcze tyle innych pyszności. Mniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie śniadanie kojarzy mi się z wakacjami. Kiedy na ciepłą owsiankę było za gorąco, z ratunkiem przychodził zimny jogurt prosto z lodówki, do tego wkrojone brzoskwinie, nektarynki, jabłko i otręby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze lubię dodawać makaron świderki albo kokardki do takiego zimnego jogurtu xD

      Usuń
  22. Na szczęście nie mam żadnych alergii na nic (tak mi się wydaje), więc nie pomogę ;/ Ale mleko sojowe jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodko i pysznie. Uwielbiam croissanty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda baaardzo smacznie ;)
    I gratuluję znalezienia przyczyny :D

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj