132. Pełnoziarniste spaghetti al dente z jogurtem, serkiem wiejskim, truskawkami i amaretti

13 kwietnia

I rozpoczął się piękny, słoneczny weekend :) edit: a raczej tak się zapowiadał. Śniadanie można chyba zatytułować "Wspomnienie lata" skoro pogoda bliższa jesieni niż wiośnie :)





Makaron pełnoziarnisty al dente podane z jogurtem owoce leśne, serkiem wiejskim, truskawkami i pokruszonym ciasteczkiem amaretti


Słodyczowe nowości których oczywiście nie mogłam nie włożyć do koszyka :)




You Might Also Like

32 komentarze

  1. Chyba jeszcze nigdy w życiu nie jadłam makaronu na śniadanie. Albo było to tak dawno, że nie pamiętam. A, że mam akurat sporo zamrożonych truskawek to chyba muszę naprawić ten błąd, bo Twoje śniadanie wygląda mega apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez zawsze kusza nowości :) Ciasteczka milki są dobre, marcepan uwielbiam, a tym prince polo mnie zaintrygowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biscolata starz te gwiazdeczki są pyszne, ale te z milki pewnie jeszcze bardziej *.* skąd je wytrzasnęłaś ?:) Takiego prince polo jeszcze nie widziałam, a na pewno by mi smakowało, ponieważ uwielbiam kokos z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie makaron z owocami. Kojarzy mi się z letnim obiadem, lekkim, świeżym. Na śniadanie także pasuje, w końcu skoro można jeść kaszę, to czemu nie makaron? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śniadanie rozłożyło mnie na łopatki, uwielbiam taki makaron latem :)
    bardzo lubię marcepan w czekoladzie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wczoraj podobny obiad :D
    3bit pinacolada? Ciekawe jak smakuje, chocicąz bałabym sie spróbowac po coli z czymśtam, bo tamten był okropny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinacolada jest przepyszny!! Ananas z kokosem - niebo w gebie <3

      Usuń
  7. ja chcę takie kluski! Następnym razem nie mogę nie zamrozić truskawek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale to wygląda :D a jak wygląda, to pewnie i smakuje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Spaghetti w pysznym wydaniu! Na słodko jeszcze nie jadłam... ;)
    A te slodyczee *.* Widziałam tylko nowego 3bita i princessę. Chętnie spróbowałabym tego czegoś z milki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspomnienie? Chyba niecierpliwe wyczekiwanie! :))

    Prince Polo kokosowe?! Aaaaa! Jestem zakochana w Prince Polo♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dziś makaron na słodko też sobie zrobię ;p pokusiłaś mnie ;D pyszności !!
    miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie jadłam spaghetti na słodko ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za smaki na talerzu :-) Rzeczywiście śniadanie iście letnie! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodko od rana ;) Wpadam do Ciebie na testowanie tych pyszności ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lato na talerzu!
    A za oknem deszcz... ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. wystarczy że zobaczyłam truskawki i od razu wiem że to musiał być pyszne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, lubię używać makarony pełnoziarniste. Prince polo taaaak mnie kusi, że chyba polecę do sklepu i poszukam, super :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne śniadanie, ale dlaczego "wspomnienie lata" przecież lato już niedługo może raczej przedsmak? ;P
    Te słodkości mnie kuszą, ale jeszcze ich nie spotkałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po fatalnej pogodzie to na razie wspomnienie bo nie wiadomo czy takie prawdziwe lato nadejdzie skoro już miesiąc minął od początku wiosny i dalej zimno. Za szybko pochwalilam słoneczny weekend. Leje jak z cebra ;/

      Usuń
  19. Ale fajny pomysł na makaron na słodko! Mam spaghetti, mam truskawy, chyba zrobię na obiad ;)) U mnie piękna pogoda dziś!
    A to kokosowe prince polo to bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. obłędne!
    a za takie słodycze dałabym się pokroić!

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne śniadanie, bardzo letnie*.*
    ja to jestem całkowicie w lesie i nigdy nie potrafię się doszukac takich nowości w sklepie! ale teraz już wiem, że muszę znaleźc to Prince Polo i 3bita<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam princese kokosową w deserowej czekoladzie - bardzo ją lubiłam. Ciekawa jestem tego prince polo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś już było w błękitnym opakowaniu i teraz powróciło <3

      Usuń
  23. Ciasteczka amaretii to coś co zawsze kojarzy mi się z dobra kawiarnią. W tych które lubią zawsze dodają jedno. I bardzo je za to lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te kupiłam w Lidlu, mają fajny migdalowy smak :)

      Usuń
  24. Pamiętam jak klasyczne Pronce Polo to był mój ulubiony baton :)

    Ah, makaron na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam makaronik na słodko ;d

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj