133. Miodowo-cynamonowe żytnie pancakes z cukinią

14 kwietnia

W końcu odważyłam się spróbować kombinacji z cukinią, która gości na wielu blogach już od dłuższego czasu. Teraz już wiem, dlaczego tak często! ;-) Pancakes z cukinią są delikatne i sycące - ostatniego ledwo zmieściłam [jest to talerz obiadowy! :P] Na pewno powtórzę :)

P.S. Jogurt wolę jednak podawać obok placków zamiast na nich - może i wyglądają wtedy mniej efektownie, ale za to są ciepłe ;)




Cynamonowe pancakes z mąki żytniej z miodem i cukinią podane z jogurtem naturalnym wymieszanym z cukrem pudrem trzcinowym dry demara





You Might Also Like

28 komentarze

  1. Cukiniowe to moje ulubione :) Są najbardziej syte z wszystkich placków, bynajmniej jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do moich to wydaje mi się, że za sytosc odpowiadała bardzo gęsta konsystencja ciasta - ledwo odchodziło od łyżki :p

      Usuń
  2. Są pyszne, bez dwóch zdań :) I zawsze grubaśne, a takie są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że i ja będę musiała spróbować tych cukinowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie grubaski, takie są najlepsze<3 no i połączenie cukinii i cynamonu jest genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. cukiniowe są pyszne, o tak :) pamiętam, jak sama się nimi zachwycałam za pierwszym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą.. Również nie lubie zimnych placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cukinia i jogurt? ciekawe połączenie, jeszcze nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę spróbowac wreszcie placków z cukinią :D Bo wyglądają pięknie i puchato :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cukinię uwielbiam w owsiance, czuję, że w tym zestawie też by mi zasmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham cukinię w śniadaniowych wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszne i taakie grube :))
    Ja uwielbiam brownie cukiniowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cukinia robi furorę! Niedługo naprawdę zacznie 'brylować' na salonach^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham cukinie ale nir próbowałam w plackach

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne *____*
    Mam pytanko, smażysz na teflonie bez tłuszczu czy jednak używasz czegoś do smażenia? Ja jak smażę na teflonie to zawsze mi się przypalają T T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez tłuszczu na ceramicznej patelni indukcyjnej :)

      Usuń
  15. fajne , są takie grubaśne - może też się skuszę na takie z cukinią ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, cukiniowe placuszki są przepyszne. Twoje wyglądają idealnie, takie piękne grubaski. :)
    A co do jogurtu to mam podobnie. Ładniej wygląda na placuszkach, ale zdecydowanie lepiej smakuje jak leży sobie obok. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam w Realu wziąć ostatnio cukinię. Teraz żałuję że nie kupiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejny raz ta cukinia na blogach, a ja kolejny raz nie mam odwagi... a może powinnam mieć? najwyraźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja się nie mogę przekonać do cukini ;) lubię takie grube placuszki ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. w tym momencie marzę o choć jednym takim grubaśnym placuszku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo, a na mnie czeka pół cukinii w lodówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmmm.... cukinia i cynamon! :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj