135. Zapiekana kasza jaglana na mleku sojowo-ryżowym z renklodą, czekoladą i sosem owocowym

16 kwietnia

Drugie podejście do jaglanej, tym razem udane :) Co więcej, trafia na 1. miejsce moich ulubionych śniadań. :) Coś cudownego! Smak śliwek przypomniał mi placek ze śliwkami, który kojarz mi się z późnym latem i wczesną jesienią...do tego cynamon i aromat waniliowy. Niebo! Najlepsza zapiekanka, jaką do tej pory jadłam. :)




Waniliowa kasza jaglana gotowana na mleku sojowo-ryżowym zapieczona z renklodą, czekoladą Milka z drażetkami, cynamonem i domowym sosem z owoców leśnych









You Might Also Like

30 komentarze

  1. I także wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapiekane śliwki, to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jaglankę, ale jeszcze jej nie zapiekałam, czas to zmienić :) Bo Twoje dzisiejsze śniadanie czaruje wyglądem i jestem pewna, że również smakiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się wszystkimi kończynami, cudnie ta kasza wygląda! :)

      Usuń
  4. Matko, chciałabym Cię przygarnąć :D oczywiście razem ze śniadaniami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie tą kaszę, pyszne dodatki wygląda tak słodko i smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. samym wyglądem przyciąga, a smakiem... nie wątpię że było pyszne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jaką pyszna kompozycja :) Zawsze dobierasz takie pasujące dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzien zaczety takim sniadaniem musi byc udany!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się własnie, co napisać, żeby to było odkrywcze, mądre i interesujące. Ale nie pozostawiasz wyboru, żebyś choć raz zrobiła coś niedobrego i bez sensu, to nie!:p kolejne słodkie pyszności, idealne składniki i mam na to ochotę teraz!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaglanka, pożywna , zdrowa kasza . Dodatki sprawiają , że mamy " niebo w gębie " :}

    OdpowiedzUsuń
  11. alez ja kocham takie placki ze śliwkami i kruszonką... jeśli ta jaglanka tak smakuje, to już lecę do piekarnika!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapiekaną jaglankę, jest wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda mega! Musiała być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda obłędnie, więc nie jest mi trudno uwierzyć, że w smaku była fantastyczna. :)
    Żebym ja tylko miała cierpliwość do wypieków z samego rana... hahah

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mnie zachęciłaś, wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda bardzo zachęcająco :) pyszne śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kasze jaglaną, odkąd ją "odkryłam" bardzo często gości na moim talerzu :) i milka z drażetkami, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  18. jaglankę też bardzo lubię ,szczególnie na słodko z mlekiem ;) zapiekaną muszę zrobić, bo u ciebie tak kusi - pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany ale to pysznie wygląda, mniaam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeżeli faktycznie samkowałao jak ciacho ze śliwkami to było fantastyczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna! a ja - wstyd się przyznać - nawet jaglanki nie jadłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham tą kaszę, a z takimi dodatkami to musi być niebiańska!:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliwki - piona! A o jaglance zapiekanej - dzięki za przypomnienie, danwo nie robilam :3 Pyszne połączenie smakow u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale narobilas mi apatytu swoimi zdjeciami, owcoce na wieszchu wygladaja bardzo apatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dobrze, że się do niej przekonałaś. jest wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O MATKO ! ! ! !
    fantastyczne!
    co za pychota! ;O

    OdpowiedzUsuń
  27. musiało być pyszne.:)
    jako, że jestem nowa - dodaję do obserwowanych.:)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj