136. Sernik z patelni z kuleczkami papai, bananem i cynamonem

17 kwietnia

Waniliowy sernik z patelni z zatopionymi kuleczkami papai, bananem, cynamonem i aromatem do sernika






Składniki:

2 duże jajka
3 kopiaste łyżki mąki pełnoziarnistej
olej do natłuszczenia patelni
aromat do sernika
1/3 puszki kuleczek papai
pół banana
cynamon
proszek do pieczenia
200g serka waniliowego homogenizowanego (u mnie Maluta)

Wykonanie:

Wszystkie składniki oprócz owoców i cynamonu zmiksować.
Przelać na rozgrzaną i natłuszczoną małą patelnię.
Smażyć na bardzo małym ogniu około 20 minut, aż się zetnie. 
W połowie tego czasu zatopić kuleczki w cieście, a plasterki banana ułożyć na wierzchu.
Przełożyć na talerz.
Udekorować cynamonem i zajadać.

Smacznego!

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Jeju, dziewczyno! :D Sernik z patelni? Moje ślinianki oszaleją :) Ale pycha <3 Przepis poproszę, proooszę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, dodam po południu :)

      Usuń
    2. Czekam niecierpliwie :D Słów brakuje, żeby opisać ten sernik, wygląda cudnie i cudnie Ci wyrósł..

      Usuń
  2. Kocham wszystko co sernikowe, więc porwałabym Ci ten serniczek bez wahania. Wygląda tak przepysznie. Mmmm
    Podzielisz się z nami przepisem, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam kiedyś ten sernik, ale mój się do Twojego nie umywa :P Korzystałaś z jakiegoś konkretnego przepisu, czy improwizowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Improwizowałam bazując na przepisie podstawowym na zwykły omlet :)

      Usuń
  4. ja też przepisu się DOMAGAM :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam ślinotoku! podasz przepis? :) wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli dodasz przepis, na pewno wypróbuję! choć pewnie to po prostu inne wydanie serowych placków, prawda?
    a papai nigdy nie jadłam! trzeba to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ja też błagam o przepis bo wygląda obłędnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda jak wypasiony omlecik !:)
    apetycznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I to tak na śniadanie? Obłęd! Musi być bardzo sytne. Chętnie wypróbuję, więc dołączam do prośby o przepis :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że minęły dwie godziny i już jestem głodna :) Ale to właściwie u mnie normalne ;P

      Usuń
    2. I skąd ja to znam? Leżę do góry brzuchem i marudzę, że się objadłam, a za pół godziny znowu szamie:D
      a taki serniczek to bym zjadła, choćby teraz! :D

      Usuń
  10. Wiesz, że wygląda cudownie. Teraz pozostaje mi czekać, aż dodasz przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale wielgachnie wygląda! I mega smakowicie <3 że też takie cudo można sobie zaserwować już od śniadania.. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na przepis, chyba się skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo apetycznie. Ja miałam na śniadanie serniczki z patelni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm, pychotka! Uwielbiam olet sernikowy, ale co jak co, z takimi dodatkami go jeszcze nie podawałam. Pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sernikowy!!! Mega smaka mi zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. słyszę sernik to wariuję ,bo uwielbiam twarogowe przepisy ;) super śniadanko ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale obłędne! nigdy nie jadłam papai.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. papaji też nigdy nie jadłam i aż musiałam sprawdzić jak to wygląda ;D a wygląda fajnie :D serniczek obłędny, uwielbiam wszystko co sernikowe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda cudownie, taki serniczek to na pewno niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiego jeszcze nie jadlam. Wyglada swiernie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne! Arcydzieło, nie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale to musiało być cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi sie ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne śniadanko! Zazdroszczę, serniczka - moje zawsze się łamie gdy wyjmuję albo przewracam;)
    Zapisuję przepis!

    OdpowiedzUsuń
  25. zrobilam go dzisiaj ale ze zwyklym serkiem twarogowym 0% i musze przyznac ze wyszedl pyszny :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj