203. Buchty ze śmietanką, truskawkami i bananem.

23 czerwca

Przedegzaminowa dawka energii...czyli podwójna porcja parowańców! Zrobiłam je wczoraj wieczorem, a dziś rano tylko uparowałam. Po egzaminie jadę do Torunia po coś bardzo, bardzo słodkiego! I wcale nie chodzi mi o pierniki, chociaż te zapewne też zakupię. Miłej niedzieli ;-)

P.S. Podobają mi się te wszystkie nazwy dla klusek gotowanych na parze, dlatego będę ich używać zamiennie :)


Parowańce podane ze słodką śmietanką, truskawkami, bananem, czekoladową posypką i płatkami migdałów



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Wyglądają pysznie. Powodzenia na egzaminie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocowe szaleństwo, czyli to co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jadłam ich całe wieki, wyglądają świetnie, przepis podkradam do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. po takim śniadaniu zdany egzamin masz jak w banku, ale kciuki będę trzymała;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Będzie dobrze :) Takie śniadanie na pewno Cię pozytywnie doładowało.

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, na pewno były pyszne !! wierzę ,że po tak smacznym śniadaniu pójdzie ci bardzo dobrze ;) trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. narobilas mi ochoty na nie, tak dawno ich nie jadlam;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty wiesz, że mnie też się podobają te nazwy? Każda jest taka fajna, śmieszna, jedyna w swoim rodzaju:) Trzymam kciukasy za egzamin, moja Koleżanko Po Prawniczym Fachu:*

    OdpowiedzUsuń
  9. gdybym tylko miała możliwość ich przygotowania... :< prześlij mi pocztą takiego klucha! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo kusząco.! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buchty! Jak pięknie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te Twoje parowańce zawsze będą mnie zachwycać :D
    Aż chyba w końcu pokonam lenia i je zrobię ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne te buchty <3 Muszę je w końcu zrobić, ale kusisz nimi!
    Miłego wyjazdu i zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo apetycznie i lepiej niż w niejednym menu w najlepszej restauracji!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj