206. Płatki gryczane z domową konfiturą truskawkową

26 czerwca

Te płatki bardzo szybko pęcznieją i mimo nieciekawej barwy, są bardzo smaczne. Myślę, że świetnie będą nadawać się do placków. Do tego domowa konfitura truskawkowa i świeża brzoskwinia, i od razu śniadanie nabrało kolorów :)

 Płatki gryczane na mleku sojowym z cukrem trzcinowym podane z brzoskwinią i domową konfiturą truskawkową
Buckwheat flakes with soy milk and brown sugar served with peach and homemade strawberry jam




You Might Also Like

13 komentarze

  1. podzielisz się tą konfiturką? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. płatków gryczanych to jeszcze nie jadłam! porywam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie jedzonko , lekkie , pożywne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam gryczanych :D Kurcze, tyle smaków przede mną ;>
    Skoro polecasz, to się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzież Ty takie płatki dorwałaś?!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. domowa konfitura! <3 domowe wyroby są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś jadłam gryczane, ale mi nie smakowały. Warto jednak dodać, że to było 3 lata temu, smak na pewno mi się zmienił ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakują identycznie jak kasza gryczana prażona :)

      Usuń
  8. wygląda przepysznie, do tego ta domowa konfiturka *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak z domową to już jestem chętna ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. O wieki nie jadłam płatków gryczanych :) Pyszne są, dokładnie jak kasza :) Z takimi dodatkami musiały smakować wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj