205. Czekoladowy bulgur z czereśniami

25 czerwca

Już dawno miałam ugotować tą kaszę, ale o niej zapomniałam. Dziś rano natknęłam się na nią robiąc porządki w szafce. Z cudownie soczystymi, słodkimi czereśniami i czekoladowym mlekiem komponuje się idealnie. Do tego jest bardzo zdrowa i wartościowa. Ze względu na to, że jest wykonany z całego ziarna pszenicy ma dużo błonnika i dobrych węglowodanów. Bulgur jest olbrzymim źródłem witamin, minerałów oraz protein. Bogaty jest w witaminę B1, fosfor, potas i wapń.

Bulgur na czekoladowym mleku sojowym z cukrem trzcinowym podany z czereśniami

Alpro Soya to wyjątkowy napój o czekoladowym smaku. Jest produktem w 100% roślinnym. Jest lekkostrawny, nie zawiera konserwantów, sztucznych substancji słodzących i aromatów.

Ooo...a co tak ładnie pachnie?

Chyba miał ochotę na czereśnie :)


Składniki:


  • 75 g kaszy bulgur
  • 400 ml czekoladowego mleka sojowego
  • łyżeczka oleju rzepakowego
  • szczypta soli
  • szczypta gałki muszkatołowej
  • szczypta cynamonu
  • 150 g czereśni

Przygotowanie:

1. Kaszę uprażyć na łyżeczce oleju rzepakowego. W ten sposób wydobędziemy jej oryginalny smak.
2. Do gotującego się mleka sojowego dodajemy sól, gałkę muszkatołową, cynamon i dokładnie mieszamy.
3. Wsypujemy kaszę i co jakiś czas mieszając gotujemy około 25 minut na małym ogniu.
4. Gdy kasza będzie miękka, przelewamy do miseczki i dekorujemy wydrylowanymi czereśniami.

Smacznego!

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Piękne śniadanie, poranek musiał byc dobrze zaczęty.
    Jakie piękny piesek, uwielbiam tą rasę

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej kaszy akurat jeszcze nie spróbowałam. Kilka razy chciałam ją kupić, ale zrezygnowałam.
    Ale mam ochotę na czereśnie! Daj trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O właśnie też mam tą kaszę i o niej zapomniałam! Przepysznie u Ciebie wygląda, a z tym psiakiem jeszcze bardziej słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. (Jeszcze)nie próbowałam tej kaszy, muszę ją szybciutko kupić i coś wyczarować :D Bo u Ciebie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne masz te czereśnie, takie dorodne, czerwone i duże!:) a psiak jest uroczy, a taki komplement z ust kociary to naprawdę komplement!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawki , czeresienki , nareszcie sa !! Piesek też jest zachwycony . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie jadłam tej kaszy... :< w wersji czekoladowej musi być pyszna - wszystko co czekoladowe jest pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki piesek :) A danie świetne, zwłaszcza, że zawiera czereśnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dziwię się że miał ochotę , ja też mam ;)
    co do kaszy to nie jadłam, ale z pewnością jest pyszna i zdrowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, przepis :) dziękuję za dodanie go do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w wersji czekoladowej z czereśniami - od samego patrzenia człowiek robi się głodny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój psiak ma nową fankę <3
    A śniadanie świetne - kakaowa kasza i czereśnie to świetny duet

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę w końcu spróbować tę kaszę!

    a psiak cudowny! <333

    OdpowiedzUsuń
  14. tej kaszy jeszcze nie próbowałam ;)

    kocham Twojego psiaka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaszy na słodko jeszcze nie jadłam. Piesek przeuroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piesek cudowny! aż mam ochotę Ci go porwać;p dobrze że nie wiem gdzie mieszasz;p
    a śniadanko jak zawsze wygląda genialnie, pięknie podane ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się tam piesio podobaa!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm, te czereśnie kuszą...:) Dziękuję za udział w akcji "Zainspiruj się kaszą!"

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj