303. Owsiankowa akcja + 20 faktów o mnie.

02 września

Od wczorajszego wieczora pada deszcz. Dobrze, że nie muszę iść do szkoły. Ostatni miesiąc wakacji trzeba wykorzystać jak najlepiej.

Dzisiejsza owsianka w ramach akcji "Owsianka na dobry początek roku szkolnego" organizowanej przez Marię. Mimo tego, że jestem studentką, to i tak muszę przyznać, że jedząc tą owsiankę, poczułam się jak uczennica rozpoczynająca rok szkolny. :)



Budyniowa klonowa owsianka gotowana z gruszką Paryżanką na naturalnym mleku sojowym podana z malinami, śliwką i cukrem trzcinowym




Do zabawy zostałam nominowana do zabawy przez Blaithin i Émilie. Moje odpowiedzi:

1.      Jestem jedynaczką i bardzo się z tego cieszę. Nigdy nie marzyłam o rodzeństwie.
2.      Uwielbiam kupować akcesoria kuchenne i inne ozdoby do domu, w szczególności świąteczne.
3.      W domu mam dość pokaźną kolekcję kwiatów, z czego najwięcej jest storczyków. Gdy jakiś zwiędnie, natychmiast kupuję nowy.
4.      Interesuję się modą i lubię kupować nowe ciuchy. Oczywiście w rozsądnych cenach i takie, które będą mi służyć kilka kolejnych sezonów.
5.      Mam bardzo jasną, porcelanową cerę i platynowy odcień włosów.
6.      Nie potrafię żyć bez muzyki. Gdy jestem w domu, cały czas mam włączone radio. Wyjątek: gdy idę spać, muszę mieć bezwzględną ciszę (i musi być bardzo ciemno) J
7.      Kocham zwierzęta. W przedszkolu na moich rysunkach dominowały konie, a w domu miałam około 50 sztuk kucyków Pony. Od zawsze w domu był pies. Obecnie mam 4,5-miesięcznego beagle o imieniu Borys, które idealnie pasuje do jego charakteru.
8.      Studiuję prawo. W październiku rozpocznę IV rok nauki.
9.      Uwielbiam filmy sensacyjne i fantasy. Komedii nie oglądam praktycznie wcale – jak dla mnie są płytkie i nudne, w szczególności te amerykańskie.
10.  Moim małym i dość dziwnym uzależnieniem jest przeglądanie WSZYSTKICH gazetek promocyjnych. Jestem osobą oszczędną i nie lubię przepłacać.
11.  Nie cierpię rodzynek (od niedawna), sztucznych ciast, surowej cebuli, fast foodu i orzechów włoskich.
12.  Jestem alergiczką, ale nie wiem dokładnie na co mam uczulenie. Ostatnio okazało się, że wcale nie na mleko krowie. Na pewno nie mogę jeść surowej i niedosmażonej cebuli, ale i tak jej nie lubię, więc żadna strata.
13.  Uwielbiam ciepłą, pachnącą kąpiel. Nie ma dnia, żebym jej nie wzięła. No chyba, że jestem na wczasach – wtedy muszę korzystać z prysznica. Pomaga mi się zrelaksować i szybko zasnąć.
14.  Jestem uzależniona od  lodów mlecznych (codziennie jem przynajmniej jednego), warzyw i owoców. Nie jestem zresztą sama – moja rodzina je uwielbia.
15.  W domu mam rowerek stacjonarny, na którym uwielbiam jeździć, w szczególności gdy jest zimno i chcę się rozgrzać. Trenuję już 8 lat.
16.  Bardzo szybko chodzę. Często znajomi nie mogą za mną nadążyć.
17.  Jestem pedantką. Nie ma dnia, żebym nie posprzątała domu. Dopiero w czystym otoczeniu mogę się zrelaksować.
18.  Bardzo lubię towarzystwo, szczególnie wieczorem. Chyba nie potrafiłabym mieszkać w pojedynkę.
19.  Preferuję kuchnię śródziemnomorską, w szczególności włoską.
20.  Mieszkam w miejscowości uzdrowiskowej, 15 minut drogi od morza i bardzo się z tego cieszę – zbyt duże miasta mnie przytłaczają.

Nominuję:


:*

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Hej , ja też szybko chodzę i moi znajomi mają z tym problem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci dobrze! jeszcze miesiąc wakacji:(

    ja też szybko chodzę i nikt nie może za mną nadążyć;) i chyba nie ma nikogo, kto nie byłby uzależniony od owoców i warzyw <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ja też kochałam kucyki Pony; D
    Owisankowy szał trwa!
    ps dziękuję za nominację; *

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, budyniowa! muszę na dniach sobie taką zrobić :)
    dziękuję za zaproszenie do zabawy! postaram się niedługo wziąć w niej udział :)
    też mieszkam na obrzeżach miasta i lubię bardzo to moje ustronne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację:* Miło mi:)

    Ja również szybko chodzę, wolne spacery autentycznie mnie męczą.
    Co do gazetek promocyjnych - również piąteczka. Przeglądam, bo lubię wiedzieć, co mogę kupić taniej. Nie oznacza to, że jadę po makaron do drugiej dzielnicy miasta, ale mam dookoła kilka znanych sieci sklepów, więc mam w czym wybrać - w pełni to rozumiem.
    I też nie lubię ciszy w ciągu dnia, radio gra non stop, czuję wtedy, że dookoła toczy się życie:) A mieszkania w kurorcie zazdroszczę, chociaż uwielbiam duże miasta^

    OdpowiedzUsuń
  6. Piąteczka za jeszcze miesiąc wakacji :D
    Co do gazetek promocyjnych, mam to samo :D I broń Boże wyrzucać ich póki ja ich nie obejrzę ! :P
    Podczas zasypiania też muszę mieć bezwzględną ciszę i ciemnicę, że hej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie słyszałam o takim rodzaju gruszki :)
    1 - mam zupełnie na odwrót :D za to 2, 15 i 16 - tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pyszna ta owsianka! Budyniowo-klonowa? mniammm! <3
    Powiem Ci że mamy trochę wspólnego ;) 10, 16, 19 ...

    OdpowiedzUsuń
  9. u ciebie jak zawsze mega słodka owsianka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę wakacji :c uczulona na cebulę? jeeju :o chociaż też mam masę dziwnych uczuleń xd

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo , ja też lubię kupować wszelkie kuchenne akcesoria :) najgorzej jest w sklepie z ich wyborem, potem nie wiem co wybrać, co się przyda, jaki kolor itd ;p
    jeśli chodzi o chodzenie, to mimo iż moja mama szybko chodzi nie nadąża za moim krokiem ;d struś pędzi wiatr - a tak przyszło mi do głowy akurat xd
    pysznie, słodko dziś owsiankujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. może to dziwne, ale 15 i 16 to zupełnie tak jak ja:)
    owsianka pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuchnia włoska i śródziemnomorska to także moje ulubione smaki! <3 Dzisiejsza owsianka to faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Owsianka świetnie się prezentuję, też uwielbiam kupować ozdoby, a świąteczne to już szał zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tego, że mieszkasz tak blisko morza! co ja bym za to oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również jestem jedynaczką i kocham zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dobrze, że mamy jeszcze wolne :)
    A owsianka przepysznie podana!

    OdpowiedzUsuń
  18. 16 coś o tym wiem :P
    Zazdroszczę tych 15 minut drogi do morza :D

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj