320. Placuszki bananowe z gorącym sosem truskawkowym

19 września

"Truskawki, słodziutkie truskawki..." :) Pamiętam, że tak właśnie mawiał Kaczor Donald w moim ulubionym komiksie z dzieciństwa "Gigant". Nie ma to jak świeże, polskie truskawki we wrześniu :) Od razu zaczyna mi się wydawać, że lato dopiero się zaczyna.

Dzisiejsze placki średnio udane, ale myślę, że jak na warunki remontowe to całkiem, całkiem. Pilnowanie sosu, placków, psa i gadanie z fachowcami w jednym momencie to za dużo na raz ;P


Placuszki bananowo-twarogowe (trzy z dodatkiem karobu) podane z gorącym sosem truskawkowym, twarogiem naturalnym i orzechami pecan




You Might Also Like

17 komentarze

  1. Zazdroszczę truskawek - to trochę jakby mieć część lata (na talerzu:))
    Powodzenia w remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzieś Ty znalazła truskawki! pycha!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ryneczku, kupiłam od babci, ma na działce chyba :)

      Usuń
  3. Średnio udane ? Weź mi tu głupot nie gadaj :*
    Nie wiem jak ci fachowcy tam wytrzymali, ja bym się zaśliniła widząc takie śniadanie :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzieli w łazience, ale musiałam co chwilę do nich latać i dlatego nie mogłam się skupić na plackowaniu. Ale w smaku po prostu boskie, bez cukru, dojrzały banan i karob wystarczały w zupełności :)

      Usuń
  4. Dokładnie takie mam zaplanowane na sobotę :D tylko bez truskawek niestety ;(
    Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w warunkach remontowych...zaraz, kiedy to było... w maju! - takich pysznych śniadań nie jadłam.
    Ale truskawki we wrześniu nie smakują tak dobrze. Niemniej wyglądają równie dobrze^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam te komiksy, mam do dzisiaj kilka w jakimś pudełku w szafie :D a truskawki to ja posiadam tylko zamrożone, za to w pokaźnych ilościach na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mialam ten komiks :D
    Pychotka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam 5 letnia serie + kilka wydan o Sknerusie :)

      Usuń
  8. tyle rzeczy na raz, nieźle sobie poradziłaś :D
    truskawki, już za nimi tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ten sos na placuszkach *-* pyszny powrót do smaków lata ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, na miejscu fachowców podkradłabym te truskaweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym sobie zjeść truskawki teraz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Truskawki czerwcowe, czy wrześniowe... każde bym teraz zjadła!
    Gdy nachodzi mnie nieodparta ochota na letnie smaki, sięgam po zamrożone działkowe, to nie to samo, ale zawsze coś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. aż zapomniałam o truskawkach...

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj