330. Arakowo- bananowe tosty francuskie

29 września

Smakowały jak ciasto, dzięki arakowemu olejkowi, który uwielbiam dodawać go do śniadań :) Obowiązkowo z serkiem - bez niego ani rusz!

Dzisiaj przetestowałam duży, jasny talerz obiadowy, bo na małym by się nie zmieściły. Do tego pogoda w sam raz do zdjęć...i do spacerów. :)

Inspiracja - jednak ja dodałam jeszcze jajko :)


Arakowo - bananowe tosty francuskie podane z serkiem wiejskim, malinami, jeżynami i cukrem pudrem

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Tosty francuskie jak ciasto? *.* Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. omomom *-* Ale mam na takie ochotę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm! Ale mi narobiłaś ochoty na tosty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że nigdy nie jadłam tostów francuskich?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ciasto ? :D O matko, biorę je :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie nic tu nie brakuje, ale u mnie brakuje takich pysznych malinek i jeżynek *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ bosko to wygląda, jestem na diecie a tutaj takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladaja przepysznie! *.*
    Wez podrzuc troche malin ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje ulubione tosty! Arakowy olejek? Poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tosty i takie dodatki.. Oj zdecydowanie wyglądają kusząco! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaa ciee.. Jeżyny i maliny... Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają na baaaaardzo chrupiące <3 Zazdroszczę ci tych owoców !

    OdpowiedzUsuń
  13. Tosty rewelacja.. Pomyslowe i na pewno smaczne :)

    Nominowałam Cię do zabawy, tak więc jeśli masz ochotę wziąć w niej udział to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chlebek smazony na masle? z jajkiem czy bez?

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj