329. Karobowe pancakes z twarogiem. Naleśnikowa sobota.

28 września

Nie chciałam ich przewracać, żeby nie zepsuć wyglądu owoców w plackach, więc usmażyłam je w opiekaczu z formą a'la patelnia :) 

Karobowe pancakes z twarogiem, malinami i jeżynami podane z serkiem naturalnym i syropem klonowym


Zostałam nominowana do zabawy przez Owsianą MG, za co dziękuję :)

Jaka jest Twoja ulubiona wersja śniadania na jesienne poranki? 
Zapiekanka z przyprawą do piernika, cynamonem, kardamonem, miodem, gruszkami albo śliwkami. Ogólnie mówiąc coś z piekarnika z sezonowymi owocami i przyprawami.
Czy wprowadzasz do swojego menu słodycze bez wyrzutów sumienia?
Ja ich nie wprowadzam, tylko notorycznie pochłaniam od zawsze :)
Co sądzisz o programach muzycznych typu The Voice, X Factor?
Nie lubię, jak dla mnie są naciągane, za dużo tam udawanych wzruszeń.
Czego nie może zabraknąć w Twojej lodówce?
Serka wiejskiego, twarogu, jogurtu. Kocham nabiał :)
Najbardziej znienawidzony owoc i warzywo ?
Mango i cebula. Cebula z tego względu, że mam na nią uczulenie i okropnie się czuję po jej zjedzeniu. Mango za jego "sosnowy" posmak. Blee.
Ulubiona piosenka?
Skyfall.
Jaką cechę w sobie najbardziej lubisz ?
Chyba to, że zawsze lubię mieć wszystko zrobione dużo wcześniej, jak tylko się da.
Czy patrzysz na kalorię w swoim codziennym żywieniu ?
Nie. Coraz bardziej za to zwracam uwagę na to, czy jedzenia dostarcza dużej ilości wartości odżywczych, witamin, czy jest to po prostu zwyczajny zapychacz.
Zima? Wiosna? Lato ? Jesień? - która pora roku jest dla Ciebie odpowiednia i dlaczego ?
Lato - bo jest ciepło i nie trzeba się uczyć. Poza tym urodziłam się w lecie. 
Skuteczny patent na podryw?
Chyba taki nie istnieje.
Czy jest coś / ktoś czego / kogo panicznie się boisz?
Nie.
Do kogo najczęściej się zwracasz gdy masz problem?
Do mamy.
Obiad na słodko czy wytrawnie?
Wyłącznie na wytrawnie. Nie potrafię najeść się słodkim obiadem. Za to niedługo po obiedzie muszę koniecznie zjeść deser.
Ulubiona wersja kolacji ?
Jakaś sałatka na bogato + kanapki albo pizza.
Wolisz domowe posiedzenia z przyjaciółmi czy szalone wypady w głąb życia towarzyskiego ?
Pierwsza opcja.

You Might Also Like

16 komentarze

  1. fajny taki opiekacz musi być ;)
    A owocki pięknie się prezentują z wierzchu, z daleka jak na ciastkach m&m's :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd masz taki fajny opiekacz..? Świetnie się prezentują takie placuszki i te owoce na wierzchu!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają jak ciasteczka w wersji XXL :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja myślałam ze to ciastka :D Pychota !

    OdpowiedzUsuń
  5. Te Twoje placuchy zawsze wyglądają tak grubaśnie:) I rzeczywiście przypominają ciastka:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Te owoce wyglądają obłędnie! :O przypominają mi trochę m&m'sy na tych plackach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. takie grubaśne *-* zgadzam się z Agatą, jakoś zawsze ci takie fajne wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam cię :D hyhyhyhy

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale ciekawie wyglądają! uwielbiam te Twoje grubasy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie grubaśne :D Jak Ty to robisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie grubiutkie! musiały być pyszne!:)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj