354. Mleczne placuszki z wiśniami

23 października

Orkiszowe placuszki robiłam tak dawno, że już kompletnie zapomniałam jak smakują. A smakują bardzo dobrze. Tym bardziej, że  w towarzystwie kakaowego jogurtu i suszonych wiśni.


Pogoda jest po prostu fantastyczna. Piękna złota polska jesień - prawie 20 stopni. Chociaż do Wszystkich Świętych mogłaby się taka temperatura utrzymać :)



 Rumowe orkiszowe placuszki z mlekiem sojowym w proszku podane z kakaowym jogurtem i suszonymi wiśniami



Kolejny remont. Jakim cudem udało mi się zrobić te placki, to sama jestem pełna podziwu. :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. porostu CUDO !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie 'płatkowe' przepisy trafiają w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentacja znakomita, a smak pewnie jesczez lepszy :) pozdrawiam i zaparszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli wśród remontowego rozgardiaszu robisz takie śniadania, to powiem Ci szacun!:))
    Ale taka temperatura na Wszystkich Świętych... wolałabym chłodniej, czekam z niecierpliwością na chłodną ciemną jesień:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twojej stronie powinny znajdować się przepisy na te wszystkie smakowitości, pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te płatki wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te placki wyglądają trochę jak jakieś ciasteczka, słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w czasie remontu o takim śniadaniu mogłam sobie tylko pomarzyć;D

    OdpowiedzUsuń
  9. placuszki z płatków bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabieram placuszka :) Uwielbiam takie z płatków :)
    Suszona wiśnia, z chęcią bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. taka pogoda może być do wiosny! :D
    Twoje placki nieustannie mnie zachwycają <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ świetnie wyglądają! ja też ostatnio wszędzie dodaję mleko w proszku :)
    i również jestem zachwycona pogodą, choć te kilka dni

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, pogoda jest fantastyczna, oby utrzymała się taka jak najdłużej :)
    a placuszki wyglądają bardzo apetycznie, z tym kakaowym jogurtem musiały smakować idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wydają się być mega chrupiące, jak owsiane ciacha ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. myślałam że to ciasteczka ! A to zdecydowanie dobre skojarzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądają, i zgadzam się z fanasmagorją - jakby chrupiące ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają jak owsiane ciacha! :) Mleczne brzmią tak pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie chciałam napisać to samo co moja poprzedniczka, Klaudia P :) Jak owsiane ciasteczka :) Dodaję do akcji i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj