355. Owsiano-gryczane naleśniki z piernikowym twarożkiem

24 października

Bez wątpienia to śniadanie trafi na listę na moich ulubionych. Naleśniki były smażone wczoraj i wyszło ich tak dużo, że te z wytrawnym nadzieniem będą jeszcze dzisiaj na obiad. Bliny wykorzystałam zaś do przygotowania mojego poranka na słodko. Mocno dojrzałe kiwi + miód + sos z jeżyn to moje nowe odkrycie :) Ojj, dawno nie jadłam naleśników na słodko...zdecydowanie powinnam robić je częściej!

PS. Strasznie ciężko było dzisiaj zrobić zdjęcia - co 5 sekund słońce wychodziło albo chowało się za chmury ...przez to niektóre zdjęcia są cieplejsze, a niektóre chłodniejsze :P


 Owsiano-gryczane naleśniki z piernikowo-miodowym twarożkiem ze śmietanką podane z sosem z jeżyn i kiwi


You Might Also Like

24 komentarze

  1. oj dawno nalesniczków na Twoim blogu nie było:) ładnie podane i super focie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, często się zgrywamy, podoba mi się :D Przepysznie je podałaś! U mnie z kolei zostały z obiadu na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie się dziś zgrałyśmy :) U mnie zostały z wczorajszej kolacji :D

      Usuń
  3. Chcę takie ! Aj nigdy nie mam czasu zrobić naleśników :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia robiłaś w kuchni ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia.. takie apetyczne :) Nalesniki zapewne też takie były :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Cibie dawno nie było i ja chyba też wieki już naleśników nie jadłam ;) pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale kolorowe :) bardzo ładnie wyglądają na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te Twoje słodkie poranki, oj lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kusicie naleśnikami dziś!
    Pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę, że dziś w blogosferze królują naleśniki z twarożkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piernikowy twarożek, yummy! :3

    OdpowiedzUsuń
  12. piernikowy twarożek? to już w świąteczne smaki idziesz... ale nie , są i egzotyczne owoce :) świetne naleśniki !

    OdpowiedzUsuń
  13. smak piernika w twarożku, muszę to powtórzyć

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio ciągle myślę o naleśnikach, żeby je w końcu zrobic :D a twoje pasują wyglądem do bloga haha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa zielony z różowym :3 śliczne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm wyglądają po prostu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mi ślinka pociekła na ich widok! Mniam! Dodaję do akcji i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj