397. Gryczane pancakes z jabłkami i miodem

05 grudnia

Zachciało mi się takie prostego, niewyszukanego śniadania i padło na placki z jabłkami. Ostatnio zamiast smażyć kilka mniejszych robię większe, jakoś bardziej mi smakują (tak wiem, przecież smak jest taki sam bez względu na wielkość :P). Mąka gryczana ma specyficzny posmak, który jednak w wersji na słodko absolutnie mi nie przeszkadza. W wersji wytrawnej przyznam szczerze, że nie byłam w stanie zjeść placków z jej użyciem. Jabłko i pomarańcza dzięki swojej soczystości sprawiają, że całe śniadanie nie jest za suche.

PS. Próbowałam zjeść śniadanie bez dodatkowego serka czy jogurtu, ale nie udało się - po dwóch kęsach stwierdziłam, że czegoś mi tu brakuje i pobiegłam do lodówki po waniliowego Bakusia - od razu lepiej :)


Korzenne gryczane pancakes na maślance z jabłkami i ksylitolem podane z miodem lipowym i pomarańczą, a później: z puszystym waniliowym serkiem 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. To już kolejne gryczane placki, jakie widzę dziś - wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam, czy to przypadkiem nie Ty jesteś tą bloggerką, która napisała sweg czasu, że śniadanie z jogurtem jest konieczne, bo jogurt zapewnia odpowiedni 'poślizg':) podobało mi się to, i masz rację!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, znowu takie grubasy u Ciebie ;D no a z serkiem zawsze jeszcze smaczniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i znów placki! tak kusicie że chyba i ja wyląduję nad patelnia niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie grubaśne! Też muszę zrobić gryczane :) Placki z jabłkiem w środku uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale grubaski ! :D
    Ja też wolę mniej a większe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też staram się dodawać coś "jogurtowo-serowego" do śniadanń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle idealnie grube placki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziś pół blogosfery w gryczanych plackach :)
    także nie zmogę śniadania bez czegoś ,,zmiękczającego"

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę przepis ! :) Wyglądają pyyysznie

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj