398. Piernikowe donuty z czekoladą i marcepanem. Wspólne Mikołajkowe śniadanie!

06 grudnia

Podwójnie czekoladowe Mikołajkowe śniadanie! O wiele przyjemniej je się takie śniadanie mając świadomość, że tak dużo osób zjadło podobne :) Dzisiejsza noc była okropna, strasznie wiało, jednakże wspaniałe prezenty od Św. Mikołaja przegoniły zły humor, a w dodatku po ich otworzeniu zasnęłam w ciągu kilkunastu minut :) 

Dawno nie jadłam donutów, a na dzisiejszą okazję myślę, że nadają się w 100% :)

 Piernikowe donuty na naturalnym napoju sojowym nadziane czekoladą podane z marcepanem, śliwkami z kompotu i czekoladowym jogurtem



You Might Also Like

31 komentarze

  1. pyszności, swietnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czekolada <3
    Cudowności ! U mnie też strasznie wiało ... aż prądu nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  3. z marcepanem, ooomomomo jak najbardziej cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te donaty w stu procentach kojarzą mi się z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszły perfekcyjne jak za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Donuty pasują dziś świetnie, pochwal się mikołajkowymi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie z innej beczki... Jaką metodą obracasz omlety ze wychodzą Ci takie puszyste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podnosze na lopatce do smazenia i przewracam jak placki :-)

      Usuń
    2. Moje sa za duże i sie nie da:( Moze trzeba smazyc na małej patelni ? A dodajesz do nich proszek do pieczenia ?

      Usuń
    3. Moje tez sa duze :) tak dodaje proszek i jeszcze ubijam bialko :)

      Usuń
    4. Patelnie mam 30cm, mysle ze one po prostu tak rosna, np. ostatni omlet z twarogu po wylozeniu mial moze z 0,5cm grubosci, a potem urosl moze siedmiokrotnie. Na pewno duze znaczenie ma tez wprawa, zauwaz ze moje pierwsze omlety (zakladka OMLETY) byly niskie :)

      Usuń
  8. Wszędzie dzisiaj czekolada :D Pięknie wyglądają te donuty. Mogę sobie tylko wyobrazić ich smak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piernikowe *.* Bez marcepanu bym porwała bez dwóch zdań! :) Ale pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę jednegoooo? Mój mistrzu donutów ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, fantastycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. marcepan out i jestem chętna :)
    omlety i donuty to nieomal herb twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe, kolorowe, pomysłowe jak zwykle :D
    Aczkolwiek myślałam, że po środku jest ser żółty :P

    OdpowiedzUsuń
  14. te donuty są boskie ! tylko dla mnie bez marcepanu i będzie idealnie :p

    OdpowiedzUsuń
  15. nadziane czekoladą powiadasz? uwielbiam nadziewać czekoladą, tak cudnie się wtedy w środku rozpływa pod wpływem ciepła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jak widzę donuty gdziekolwiek to od razu kojarzą mi się z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę też chcę taką maszynę!!

    OdpowiedzUsuń
  18. marcepanowi nie odmówię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, uwielbiam go <3 Kojarzy mi się ze Świętami...

      Usuń
  19. Jak ja kocham marcepan! Twoje wypieki niezmiennie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te Twoje mini donuty, są urocze <3
    I jeszcze piernikowe, o mamo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Donuty - nie mam pytań. Przebiłaś wszystko ! Najchętniej rzuciłabym się na ten talerz, ale mam świadomość, że uderzę twarzą o monitor i dalej ich nie spróbuję. Mogę prosić o przepis ?

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj