402.Omlet a'la Kaiserschmarrn z mango

10 grudnia

Prawie jak cesarski...bo nie w strzępkach :) Soczyste mango, delikatna ricotta i supersłodka konfitura z owoców leśnych, która w połączeniu z jajecznym smakiem omletu przywołała wspomnienie omletu robionyego przez mamę, kiedy byłam mała :) Często jadałam taki na kolację z samym dżemem i uwielbiałam go. Jak widać miłość do omletów nie osłabła... :)

Co zaś do samego śniadania, to mimo to, że tylko z jednego jajka - muszę przyznać, ze był dość sycący.  :) 


 Orkiszowy omlet na waniliowym napoju sojowym z mango podany z konfiturą z jeżyn i malin oraz ricottą

You Might Also Like

12 komentarze

  1. A cesarsKI jak robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajko, 60ml mleka, 2 lyzki maki orkiszowej, mango w kosteczke, reszta bez zmian :-)

      Usuń
  2. uświadomiłaś mi, tym swoim dziecęcym wspomnieniem, że ja nigdy nie jadłam omletu na słodko! a przecież to musi być pyszne, delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  3. U'lala ! Jakie połączenie ! Ja poproszę takiego omleta jutro ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny blog <3
    agrestaco6.blog spot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zawsze jest ciężko rozwalić cesarskiego, bo wtedy zazwyczaj jak na złość wychodzi taki grubaśny i ładny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle idealny i puchaty olecik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. aż szkoda takiego grubaska rwać na strzępy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Omlet wygląda pięknie, ale moją uwagę przykuł ten cudowny świąteczny stroik na stole. Muszę sobie taki sprawić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam omlety, niestety, nie potrafię ich przewracać...

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj