406. Supergęsta czekoladowa gryczanka dyniowa

14 grudnia

Bardzo sycące, wyjątkowo gęste i supersłodkie. Tego mi było trzeba w ten chłodny, pochmurny poranek. Po takim śniadaniu uśmiech od razu pojawia się na twarzy :)


Od wczoraj sprzedają już choinki :) U mnie w domu pojawi się ona jednak gdzieś w okolicach wtorku.

 Czekoladowa gryczanka* dyniowa** na mleku migdałowym podana z puree z dyni, ricottą, pierniczkiem i winogronami bezpestkowymi

*płatki gryczane
*puree dyniowe wmieszane do środka


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ale mi narobiłaś ochoty na winogrono ! :D
    Pysznie czekoladowo !
    U mnie choinka będzie dopiero w piątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym coś skomentować.
    Że świetna łyżeczka, że kolorowe takie śniadanie, że te gwiazdki-serwetki...
    po prostu to razem super wygląda, o!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozgrzewające, sycące, czekoladowe...idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie smakują mi te płatki za bardzo, jednak masa smacznych dodatków i już jest okej ;)
    ja już mam choinkę od listopada, czeka na dworze na wstęp do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne śniadanko:)
    U mnie choinka zawsze jest dopiero w wigilię lub dzień przed.

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszności masz na talerzu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to apetycznie wygląda! Płatki gryczane z dynią i mlekiem migdałowym - super połączenie.
    u mnie choinka pojawia się w domu tuż przed Świętami, za to potem stoi póki nie uschnie ;p
    PS. Świetna łyżeczka, można wiedzieć gdzie takie cudeńko można dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja choinkę ubieram zazwyczaj dzień przed wigilią. Wtedy dopiero w pełni czuję święta :)
    Co tu więcej pisać - rozgrzewające śniadania zawsze mnie oczarowują!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie pyszne dodatki! :) I pierniczek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mimo tego po 2h standardowo bylam juz glodna :-)

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj