443. Sernikowa pieczona jaglanka!

20 stycznia

Kasza jaglana zdecydowanie najlepiej smakuje zapieczona. W wersji sernikowej... jest jeszcze lepsza. Delikatna i kokosowa. Pyszna.

Waniliowa pieczona jaglanka sernikowa nadziana konfiturą wiśniową i posypana płatkami kokosa
Baked vanilla cheesecake millet stuffed with cherry jam and topped with coconut flakes



PIECZONA JAGLANKA SERNIKOWA
/1 porcja/

50 g kaszy jaglanej (pół woreczka)
szczypta soli
łyżeczka pasty waniliowej
łyżeczka cukru pudru trzcinowego
jajko
125 g twarogu mielonego (pół kostki)

Kaszę przepłukać, ugotować wg przepisu na opakowaniu.
Po ostudzeniu (u mnie leżała w lodówce przez calą noc) rozdrobnić za pomocą widelca z twarogiem, jajkiem, solą, cukrem i pastą waniliową.
Piekarnik nagrzać do temp. 180 stopni.
Część masy przelać do kokilki, włożyć łyżkę konfitury, przykryć pozostałą częścią.
Po wierzchu posypać płatkami kokosa.
Zapiekać przez ok. 20 minut (u mnie tryb "ciasto")
Ostudzić i podawać z dowolnymi dodatkami.

Smacznego!

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Cudeńko! Bardzo proszę o przepis,Pozdrawiam,Ewa z Katowic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem jutro do dzieła! Dziekuję:)

      Usuń
  2. ale rozpusta <3 pięknie i super apetycznie =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie rozpływam się <3
    Ja także proszę o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasza jaglana generalnie jest naprawdę smaczna, taka delikatna, a sycąca. Sernikożercy! Strzeżcie się, sernikowa jaglanka z pewnością podbije Wasze serca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ... i sernik i jaglankę kocham więc to połączenie z bajki !

    OdpowiedzUsuń
  6. robiłam! przekonałam się jak cudownie smakuje :) jeszcze nie raz powtórzę! pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda idealnie, podziel się c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zjadłam obiad i sporo kaszy mi zostało, więc dosłownie przed chwilą postanowiłam, że jutro zjem coś podobnego! :) Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. pieczona wersja to najlepsza możliwa tej kaszy! :) sernikowej jeszcze nie robiłam, pora nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  10. taka delikatna się wydaje, jak pianka :)
    i nie opadła ani o centymetr! pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog pyszne przepisy ! Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.makewhatdoyoulike.blogspot.com
    Zaobserwujesz? Ja już to zrobiłam z chęcią będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jakim cudem ktoś tak uwielbiający jaglankę jeszcze jej nie zapiekał ;o coś czuje, że ten przepis będzie moim pierwszym bo wygląda apetycznie ;3
    www.foodandphoneaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiało być pysznee :)
    zapraszam do mnie :)
    http://waniliaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie pyszne sniadanie nam zaserwowałaś jestem w szoku że cos takiego mozna zrobić z kaszy !!!!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj