444. Placuszki z kaszy jaglanej

21 stycznia

Waniliowe jabłkowe placuszki z kaszy jaglanej podane z mascarpone i musem z truskawek



PLACUSZKI Z KASZY JAGLANEJ

Składniki:

pół woreczka ugotowanej kaszy jaglanej
jajko
kopiasta łyżka mąki pełnoziarnistej
szczypta soli
pół łyżeczki pasty waniliowej
łyżka miodu
szczypta sody
pół małego jabłka (70 g)
tłuszcz do smażenia

Przygotowanie:

Kasze rozdrobnić widelcem, połączyć z jajkiem, a następnie pozostałymi składnikami. Dodać pokrojone w drobną kostkę jabłko. Smażyć na dobrze natłuszczonej patelni z obu stron przez ok. 5 minut. Podawać z dowolnymi dodatkami.

Smacznego!

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Zapachniało latem ! Poproszę taki mus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy takich nie jadłam. Muszę pokombinować! :) I u mnie dziś truskawkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mascarpone i mus truskawkowy są idealnym dopełnieniem całości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny nr posta! :D
    Śliczne te placuszki! Mogłabyś podać przepis? Jestem ciekawa ile jabłek tam wpakowałaś w stosunku do kaszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Placuszki jaglane <3
    www.foodandphoneaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. znowu coś co jadłam i bardzooo lubię <3 do tego podałaś z mascarpone ! genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę:) z kaszy jaglanej często robię, kiedy zostaje mi ugotowana z poprzedniego dnia:) Uwielbiam placuszki, placki i omletyw każdej postaci:) Ale ode mnie: kiedy dodaję jaglankę, omijam juz mąki jak równiez otręby,płatki etc :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj