447. Kokosowa zapiekanka 3 w 1!

24 stycznia

Miałam ochotę na kilka różnych zapiekanych śniadań, a że nie mogłam się zdecydować...połączyłam trzy pomysły w jednym naczynku. Zapiekane owoce + zapiekanka makaronowa + pieczony jogurt = przepyszne, podwójnie kokosowe śniadanie :)

Makaron orkiszowy zapiekany z budyniowym jogurtem, mango i płatkami kokosa



KOKOSOWA ZAPIEKANKA OWOCOWO-MAKARONOWO-JOGURTOWA
[przepis autorski]
/1 porcja/

szczypta soli
100 g jogurtu naturalnego
łyżeczka pasty waniliowej
jajko
100 g mango
20 g budyniu wiśniowego
olej kokosowy firmy Biooil do natłuszczenia naczynka 

Makaron wraz ze szczyptą soli zalać wrzątkiem do jego poziomu i odstawić na 10 minut.
Jogurt zmiksować z jajkiem, pastą waniliową, konfiturą wiśniową i budyniem.
Mango obrać, pokroić na mniejsze kawałki i ułożyć w nasmarowanym olejem kokosowym naczynku.
Piekarnik nagrzać do temperatury 190 stopni.
Masę jogurtową wymieszać z makaronem, a następnie przelać do kokilki.
 Jeżeli nie wchłonął całej wody - odsączyć.
Na wierzchu ułożyć płatki kokosa.
Zapiekać około 20 minut do zarumienienia.

Smacznego!
olej z pestek dyni


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Swietny pomysl na nie zdecydowanie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Zaskoczyłaś mnie, super połączenie, szczególnie, że od wczoraj coś mnie wzięło na kokosa... za długi miałam odwyk:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za pyszności ! Uwielbiam jak jest wszystkiego po trochu w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko tak apetycznie zgrane! musiało smakować wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiał smakować świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ta miseczka w kształcie serducha ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O też mam taki sam olej! Właśnie dzisiaj przyszedł ;)
    Smacznie podany makaron, takiego jeszcze nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wymyśliłaś :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaki pulchny :))
    kocham makaron więc to propozycja jak najbardziej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje połączenia śniadaniowe są GENIALNE!

    Proszę, pomóż mi rozkręcić bloga (:
    http://morningshappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy pastę waniliową mogę zastąpic olejkiem waniliowym? czy olej kokosowy jest niezbędny.
    Nie wiem czy dobrze rozumie wiec lepiej sie upewnie, twój przepis jest napsiany ogolnie i trzeba w swoim zakresie dowiedzieć się w jak ubić jogurt z jajkiem itp.. a nie jak w przpeisie jest napisane ze najperw jogurt potem jajko.....

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj