450. Naleśnikowe serduszka!

27 stycznia

Dawno nie jadłam naleśników - dziś w wersji serduszkowej i grubsze niż zwykle. Jako dodatek obowiązkowo twaróg - wymieszany z olejem lnianym, który nadał lepszej konsystencji...a przede wszystkim wzbogacił go w wartościowe kwasy tłuszczowe Omega 3. Olej lniany z laboratorium BIOOIL może być stosowany samodzielnie lub jako dodatek do sałatek, jogurtów, a także nabiału i owsianek. Nie można jednak na nim smażyć ani gotować, bo traci wtedy swoje cenne właściwości. 

Naleśniki pszenno-kukurydziane podane z karmelizowanymi w syropie klonowym mandarynkami i twarogiem cynamonowym z olejem lnianym



You Might Also Like

14 komentarze

  1. też mam taką uroczą foremkę w kształcie serduszek :) widzę, że naleśniki bardzo fajnie z nią wyszły!
    a twarożek -wiadomo, niezastąpiony dodatek do naleśników! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to już nawet nie pamiętam jak smakują naleśniki... przestało mnie do nich ciągnąć, ale patrząc na zdjęcia, z tym twarożkiem... zaczyna mi wracać ochota:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie.. racuszki :)
    oleju lnianego nie mam, ale często podsypuję sobie siemie do posiłków

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ! Takie wręcz walentynkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. smacznie i jednoczesnie niezwykle zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze ,a do tego pewnie pyszniutkie :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. takie pancakes ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj właśnie kupiłam serduszkową foremkę do naleśników, więc podbudowałaś mnie do zrobienia takiej sowitej porcji jak Twoja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Placuszki genialne :)
    Też jestem posiadaczką oleju lnianego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę w weekend koniecznie usmażyć jakies placki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym poprosiła z dostawą do domu takie cuda! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. też mama taką foremkę! :)
    placuszki idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj