466. Clafoutis z makaronem

12 lutego

Już dawno miałam je zrobić... ale zawsze znajdowało się coś o wyższym priorytecie :) Zostało trochę makaronu z obiadu, więc koniecznie trzeba było go w jakiś sposób wykorzystać. Clafoutis robiłam już w wersji kokosowej z mango oraz w wersji pełnoziarnistej z rabarbarem, które zwyciężyło nawet w konkursie :) Za to dzisiejsze... z tych wszystkich było najlepsze - chrupiący makaron w dobrze przyprawionym cieście, a do tego owoce lata... i nowe, puszyste Almette, które bardzo mi zasmakowało!

 Makaronowe clafoutis na naturalnym napoju sojowym z gałką muszkatołową, kardamonem i owocami leśnymi
Clafoutis with noodles, nutmeg, cardamom and forest fruits



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Jak to cudownie wygląda! <3
    Jeszcze bardzo jestem ciekawa jak smakuje to Almette. Nie widziałam jeszcze takiego nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wisnia-zurawina, jest jeszcze jagoda-malina i znane juz jablko-gruszka :-)

      Usuń
  2. "Już dawno miałam je zrobić... ale zawsze znajdowało się coś o wyższym priorytecie" - słowa wyjęte z moich ust. Clafoutis jest od dawna na mojej liście do zrobienia, ale jakoś nie mogę się zabrać za nie... Wygląda przepysznie! :)
    Nie widziałam takiego Almette jeszcze - muszę poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Clafoutis..... wyglada cudownie i na pewno jest bardzo smaczne . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie widziałam tego Almette. Musi być smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten serek mnie ciekawi, ale clafoutis jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę dorwać gdzieś to almette ;) Uwielbiam te serki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie dorwałaś to Almette ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Calafious bardzo lubię, a tego serka jeszcze nigdzie nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. makaronowe clafoutis, podoba mi się ten pomysł, uwielbiam makaron w każdej już chyba postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie tez zainteresowało to Almette- z Polski? bo nie widziałam nigdzie ;)
    makaron ubóstwiam w każdej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego Almette to muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię almette na kanapki, często używam :) nie widziałam jeszcze tej nowości, aż zajrzę do sklepu, bo ciekawie się zapowiada! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda smakowicie :) Nigdy nie jadłam clafoutis, nawet takiego zwykłego.. Czy smak jest podobny do jakiegoś innego ciasta? Trochę jak naleśnikowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale bardziej "suche", nie takie gumiaste, jak w wypadku robienia grubego naleśnika ze standardowego ciasta naleśnikowego.

      Usuń
  14. Intrygujące i bardzo oryginalne. Zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń

  15. Super, patrząc na to danie odczuwam wielki głód - strasznie apetyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj