480. Cukiniowe dounty na mleczku kokosowym

27 lutego

 Cukiniowe donuty na mleczku kokosowym podane z kremem czekoladowym z awokado i banana oraz kandyzowanymi kwiatami hibiskusa



W Tłusty Czwartek nie może być nic innego na śniadanie! 



CUKINIOWE DONUTY NA MLECZKU KOKOSOWYM
/1 porcja/
/przepis autorski/

Składniki:

ok. 100 g obranej cukinii
70 ml mleczka kokosowego
60 g mąki pszennej graham
łyżeczka oleju kokosowego (lub innego)
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
jajko
łyżka syropu daktylowego

Przygotowanie:

Cukinię pokroić w drobną kostkę i lekko posolić.
Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia, jajkiem, syropem daktylowym.
Dodać mleczko kokosowe (część stałą).
Formę opiekacza natłuścić olejem kokosowym.
Piec około 5 minut.

Smacznego!

You Might Also Like

17 komentarze

  1. ja miałam na sniadanie banana i mandarynkę, a na drugie śniadanie ciasto marchewkowe :) można tłusty czwartek bez pączków ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na drugie zjadlam normalnego paczka, a sniadania wspolczuje, bo to porcja glodowa :|

      Usuń
  2. Wiedziałam, ze u Ciebie będą dziś donuty ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie to ja mogę jesć codziennie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda fenomenalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś przeczuwałam, że zrobisz dziś donuty. W końcu jak można nie wykorzystać talentu do tworzenia takich cudów z maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje donuty jak zwykle zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też dziś donuty zrobiłam, ale w większej wersji :) do tego zdrowo i smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle Twoje wypieki zachwycają *.* Da się zrobić pyszne i zdrowe donuty - wyglądają znacznie lepiej, niż te sklepowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy przepis, takich nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze nimi kusisz, normalnie zazdroszczę ich! Muszę kupić taką maszynkę! I ten krem ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyysznie. :) I te kwiaty hibiskusa świetnie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdyby wszystkie cukiernie sprzedawały takie donuty to nikt nie musiałby dzisiaj walczyć z wyrzutami sumienia :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj