489. Mleczny serniczek ryżowy ze śliwką i truskawkami

08 marca

Śniadanie idealne na Dzień Kobiet :) Puszysty i rozpływający się w ustach. Wyważona slodycz, cytrynowa nuta i mleczny posmak. Do tego soczyste owoce przywołujące wspomnienia z wakacji...


Wszystkiego najlepszego moje drogie!
Życzę Wam, abyście ten dzień spędziły wyjątkowo przyjemnie :)

 Cytrynowy* mleczny** serniczek z płatkami ryżowymi, truskawkami (na dnie), śliwką i płatkami migdałów

* skórka i sok z cytryny
** mleko sojowe w proszku

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Mleko sojowe w proszku? Jeszcze nigdzie nie widziałam, ale serniczek wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sernik wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. serniczki to ja uwielbiam w każdej postaci!
    a taki z truskawkami to już w ogóle obłęd! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne śniadanie na taki szczególny dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna chmurka na dzień kobiet! Udanego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, też dziś jadłam a`la Serniczek ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytrynowy! To coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam:) mógłby ktoś nam zrobić taki serniczek:)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj