492. Naleśniki z mango i kokosem :)

11 marca

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą "Sklep na zdrowie", która dysponuje bogatą ofertą produktów posiadających certyfikaty ekologiczne. Ceny są przystępne, a produkty są naprawdę wysokiej jakości, o czym miałam już szansę się przekonać. Paczkę otrzymałam bardzo szybko. a znalazłam w niej:

- mąkę kokosową premium,
- płatki z kasztanów jadalnych bio,
- masło migdałowe prażone,
- płatki z nasion amarantusa,
- płatki quinoa.

Płatki quinoa i mąkę kokosową miałam już okazję próbować, ale obu tych produktów nigdy nie za wiele :)
Już nie mogę się doczekać, aby wypróbować je wszystkie!

Naleśniki z mąki graham nadziane kokosowym twarożkiem podane z soczystym mango i ekologicznymi płatkami kokosa




Zapraszam do sklepu internetowego, wybór oryginalnych produktów jest przeogromny, więc warto tam zajrzeć!



Firma posiada również stronę na facebooku:



You Might Also Like

18 komentarze

  1. uwielbiam naleśniki z owocami, gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna współpraca, same pyszności!
    A naleśniki obłędne :) Kokosowy twarożek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ zazdroszczę tej współpracy! szczególnie zaintrygowały mnie płatki kasztana

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz to nowe sniadania masz, jak ty to robisz ??? skąd w tej głowie tyle pomysłów ??? Gratuluję oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz! :D Podoba mi się ich kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu zrobić coś z moim mango. Twoje tutaj w połączeniu z tymi naleśnikami prezentuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! :) Ładny ma kolorek to mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna smaczna współpraca jak widzę! czekam na recenzje! :)
    no i oczywiście jak dla mnie naleśniki są genialne, także nie ma co się rozpisywać na ich temat, a smażyć jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci tej mąki kokosowej zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Naleśniki wyglądają bardzo pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mąka kokosowa! ale zazdroszczęę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluacje jestem bardzo ciekawa tych platkow z kasztanow :) !

    OdpowiedzUsuń
  13. kusi mnie ten kokosowy twarożek!
    I zazdroszczę Ci współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach to mango z kokosem :D Świetny w duet, musiał sprawić się w naleśnikach znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach to mango z kokosem :D Świetny w duet, musiał sprawić się w naleśnikach znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach to mango z kokosem :D Świetny w duet, musiał sprawić się w naleśnikach znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie :) I gratuluję nowej współpracy. ;*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj