491. Makaron chow mein w jogurcie. Śniadanie 2 w 1!

10 marca

Pieczony jogurt od jakiegoś czasu cieszy się popularnością na blogach. Pierwszy raz zobaczyłam go u Anity .Postanowiłam więc również go spróbować. Po wczorajszym obiedzie tradycyjnie zostały resztki, w tym wypadku makaron chow mein. Chciałam zapiec go w serniczku, ale otwarty jogurt skusił mnie do zrobienia eksperymentu - zapiekanego makaronu w jogurcie. W smaku jak dla mnie różnicy nie ma żadnej, może jest odrobinę bardziej kwaskowaty. Zwarty, sycący... po prostu pyszny! Słonecznego koloru dodała mu mąka kukurydziana. :)



Makaron Chow Mein zapiekany w waniliowo-daktylowym jogurcie z bananem i wiśnią koktajlową


MAKARON CHOW MEIN ZAPIEKANY W DAKTYLOWYM JOGURCIE
[przepis autorski]

ugotowany makaron chow mein
kubeczek jogurtu naturalnego
jajko
łyżka mąki kukurydzianej
szczypta gałki muszkatołowej
szczypta soli

Piekarnik nagrzać do 180 stopni.
Jogurt zmiksować z pozostałymi składnikami oprócz makaronu.
Makaron wymieszać z masą jogurtową.
Przelać do naczynia, udekorować i zapiekać ok. 25 minut.

Smacznego!

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wow! Coraz bardziej zaskakujesz ;) Podoba mi się taka forma! A ten makaron miałam okazję jeść tylko raz w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, ale poszalałaś! Bardzo kreatywne zainspirowanie się pieczonym jogurtem :) Będę musiała pokusić się o takie danie, bo wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. no, no - super pomysł! makaron z twarogiem uwielbiam zapiekać, a z jogurtem musiał do tego być niezwykle lekki - do spróbowania - wygląda bardzo apetycznie! szczególnie w tych smakach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę spróbować zapiec makaron na słodko, nie robiłam jeszcze takiego! Wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam kiedyś coś podobnego, też z obiadowych resztek - z ryżu i jogurtu greckiego! bardzo pozytywnie zaskakujące są takie eksperymenty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ty czerpiesz pomysły na takie pyszności ? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty masz pomysły z zapiekaniem tych różnych pyszności! Kolejne smaczne cudo :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi apetycznie :D Ja kiedyś często zapiekałam makaron, płatki czy ryż - albo w śmietanie, albo właśnie w jogurcie :D Trochę jak słodka zapiekanka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszny pomysł , a w dodatku nic się nie zmarnowało ;) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko , co zapiekane z chęcią spróbuję , więc muszę również zapisać i ten przepis , a że miłośniczką jogurtu jestem to cieszy mnie to że znalazłam taką oto inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodko słodkie śniadanko!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj