493. Pancakes z płatków kasztanowych!

12 marca

Niesamowite! Te placuszki były chyba najlepszymi jakie do tej pory jadłam. Płatki kasztanowe mają lekko słodki smak i są wyjątkowo chrupiące. W cieście jednak zmiękły i połączyły się z nim, nadając piękną barwę. Placuszki wyszły puszyste i treściwe, czyli takie jakie lubię najbardziej. :) Teraz jestem jeszcze bardziej ciekawa jak smakują wypieki z mąki kasztanowej, a przede wszystkim kasztany w pierwotnej wersji :) Gorąco polecam wypróbować te płatki, bo ich smaku nie można porównać do żadnych innych. Możecie je dostać TUTAJ.

 Pancakes z płatków kasztanowych bio podane z serkiem wiejskim, mango i surowymi pistacjami




PANCAKES Z PŁATKÓW KASZTANOWYCH
/przepis autorski/
/1 porcja/

50 g mąki pszennej graham (niecałe 1/2 szklanki)
20 g płatków kasztanowych bio (1/2 szklanki)
szczypta soli
duże jajko
ok. 80 ml naturalnego mleka sojowego (może być też inne)
1/3 łyżeczki sody oczyszczonej
łyżeczka cukru trzcinowego

Mąkę zmiksować z jajkiem, solą, sodą oczyszczoną i cukrem trzcinowym.
Dodać połowę mleka i płatki kasztana.
Jeżeli masa będzie zbyt gęsta, dodać resztę mleka.
Smażyć placuszki na dobrze rozgrzanej patelni z obu stron ok. 2 minut na średnim ogniu (smażą się wyjątkowo szybko!).
Podawać z pokrojonym w kostkę mango, surowymi pistacjami i serkiem wiejskim.

Smacznego!



You Might Also Like

18 komentarze

  1. To najgrubsze pancakes jakie w życiu widziałam! Wyglądają bardzo zachęcająco, a dodatek tych płatków kasztanowych strasznie mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znów jakas nowośc ??? no nie myslałam że mnie juz nic nie zaskoczy a tu ??? nowinka kulinarna. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skuszę na te płatki! Bardzo mnie nimi zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. plackowy MISTRZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie grubiutkie!
    jestem ciekawa smaku tych pancakesów! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczyłam twoją 'kolekcję' we wczorajszym poście to byłam zachwycona (no i: to istnieją płatki z quinoa, kasztana?), a po dzisiejszym zachciało mi się wypróbować coś kasztanowego : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie grubaski *.* Chyba najgrubsze jakie widziałam :D Musiały być pyszne, bardzo ciekawi mnie smak tych płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem Ci, że bardzo mnie zachęciłaś do tych płatków i mąki, bo kasztany już zachwyciły mnie smakiem, więc teraz czas wypróbować inne produkty - twoje placuszki wyglądają wprost idealnie, i takie pulchne - są super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtórzę się, ale muszę: jestem mistrzem omletów, placuszków... są zawsze takie fajne, grube! Co prawda nie wszytskie muszą być pulchne i puszyste, ale... te Twoje naprawdę zawsze mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają idelanie grubiutko i puszyscie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Płatki kasztanowe to dla mnie nowość :) Wyglądają tak grubiutko i smacznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. No muszę powiedzieć, że te kasztanowe płatki bardzo mnie zaciekawiły jak i same placki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tymi płatkami się jeszcze nie spotkałam i chyba żałuję (;
    placki mają genialną strukturę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo grube Ci wyszły - niemniej jednak smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj