498. Omlet z płatków jaglanych

17 marca

Kolejny omlet - mogłabym go jeść chyba nawet codziennie... :) Nie tak puszysty jak ten z ricotty, ale równie dobry. W połączeniu z soczystym kiwi, aksamitną ricottą, chrupiącymi ziarnami kakaowca i słodką wisienką stworzył świetną kombinację smaków :)

Wczoraj kupiłam piątą już ricottę do przetestowania (tym razem firmy Euroser).  Jak na razie... dalej prowadzi ta z Kauflanda - jako jedyna ma smak prawdziwej , włoskiej ricotty :)

 Arakowy omlet z płatków jaglanych podany z kiwi, ricottą, ziarnami kakaowca i wisienką


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Najlepszy omlet jaki może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale puszysty ;) dla mnie a pierwszym miejscu jest ricotta z lidla :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzynią omletów! Ile ja bym dała aby moje były takie puszyste ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda puszyście , kiwi na pewno dobrze komponowało się z innymi smakami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje omlety są mistrzowskie - pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam dzisiaj bardzo podobny i też z kiwi :) a gdzie kupujesz płatki jaglane i jak one wygladają?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze mistrzyni omletów zrobiła tego najbardziej idealnego! Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam ricottę z Almy i do tej jestem przyzwyczajona :)
    omlet, jak zawsze - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ricottę jadłam tylko z Lidla więc chyba nie znam smaku takiej prawdziwej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj właśnie użyłam tej z Lidla, ale podobnie jak ta z Biedry czy E. Lecrelc smakuje po prostu jak słodki serek ;)
      Ta z Kauflanda ma taki specyficzny, oryginalny posmak. Polecam ;D

      Usuń
  10. O z jaglanych jeszcze nie robiłam! :D Akurat mi się skończyły, ale mam motywację, żeby jak najszybciej kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny grubiutki i takie dodatki mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, te Twoje zachwycające omlety :D Pyszne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta wisienka rozczula!

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda jak tort:) boski omlet.

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie ten przepis ?

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj